SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Ja, det var tider, da Vibeke havde mulighed for altid at hjælpe med at finde noget. I dag ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg kan/skal bruge diamantmailen til.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Har forsøgt tidligere - også de sidste år Vibeke var der. De kunne intet gøre. EBD eller ej. Tror kun det er Pandion der har den mulighed i dag
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Jeg kan godt høre på tilkendegivelserne, at jeg åbenbart har været heldig de gange jeg har fået hjælp til billetter..
     
    Offlyer, jespersm og Henry "Synes godt om dette"
  4. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,823
    Point:
    93
    45F157A2-B64F-4099-864A-C488E6DC679C.png
    Så er der en ny “double point” kampagne fra SAS MC Premium ;)

    Skal vinlageret fyldes, julegaverne købes eller det der er mere extremt så er det en oplagt mulighed at gøre det her :):):)

    Kig i mailboksen og husk tilmelding ;)
     
    mifira, JackB, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Det er ikke kun for Premium :)
    Men du får selvfølgelig flere points.
     
    PENSIONISTEN, Thorbjoern og Henry "Synes godt om dette"
  6. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Er det ikke en positiv overraskelse (og god udvikling fra SEBs side, hvis vi også fremover får en black friday kampagne)? For vi plejer vel kun at få kampagner igen et par weekends i december? Henry lavede en fin oversigt for de seneste år for et stykke tid siden
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Hmm, gad vide hvornår den mail når min indbakke, eller om deres mailsystem igen er gået i stykker, så jeg ikke længere får kampagnemails. :rolleyes:
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    CashBackApp bliver et lukket program, hvor man kan blive medlem gennem sin arbejdsgiver. Eller allerede have en konto. Og snart også med mastercard. Det var lidt blandede gode og dårlige nyheder.

    "Du har tidligere tilmeldt dig cashbackAPP, som er et fordelsprogram, der giver dig adgang til at optjene penge, når du handler hos flere hundrede butikker, restauranter og webshops i hele Danmark med dine almindelige betalingskort. [...]

    Konceptet bliver nu til et lukket fordelsprogram, hvor medlemmer opnår adgang til de mange fordele via deres arbejdsgiver. Det betyder, at man ikke længere kan blive medlem uden en henvisning, men det betyder heldigvis ikke så meget for dig.

    Log ind, og få gratis adgang
    Eftersom du tidligere har været tilmeldt cashbackAPP, vil vi gerne tilbyde dig muligheden for fortsat at være med - helt uden omkostninger.
    [...]

    Nu kan du også bruge MobilePay, Apple Pay og Mastercard
    Der kommer hele tiden nye spændende partnere til, som tilbyder dig fordele, og nu får du også en langt større fleksibilitet i dine muligheder for at optjene cashback, når du handler.

    Som noget nyt kan du nemlig tilmelde både Visa-kort, Dankort, Visa/Dankort og Mastercard til din konto. Du kan også benytte dig af MobilePay online samt Apple Pay og Google Pay i fysiske butikker."
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Ncbj

    Ncbj Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    202
    Point:
    33
    Videndeling inden Black Friday:

    Skal bruge kortet til lidt større udgifter på fredag, så ringede for en sikkerheds skyld for at sikre, at man bare kan fylde kortet op med en indbetaling forinden, så man ikke løber ind i kreditmax. Men kan fortsat indbetale, men det ændrer ikke på muligheden for at bruge kortet. Nu er betalingsmax=kreditmax.

    Den gode nyhed er så, at man ikke længere skal betale for at få ændret kreditgrænsen/betalingsgrænsen. De har automatiseret processen, så man giver 3. part mulighed for at trawle ens bankkonti igennem. Håber de passer godt på data.

    Disclaimer: Det kan være, at det er en gammel nyhed. Jeg har bare ikke set det før .. hverken fra SEB eller her på F.
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Jeg vil stadig anbefale, at man ringer ind, hvis kortet skal bruges meget. De spærrer nemlig for et unaturligt brug af kortet. Det var i hvert fald situationen for 2 år siden, hvor jeg fik en betaling afvist.

    Vær i øvrigt opmærksom på, at der er forskel på én stor betaling og mange små betalinger, der summer op. Jeg har fået en enkelt stor betaling afvist (60% af kreditmax - der var rigelig plads indenfor kontoens kreditmax), fordi dette var en "mistænkelig betaling".
     
  11. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Blot husk, at såfremt man har CPR kreditadvarsel aktivt - hvilket jeg anbefaler alle at have - så tager det et par dage fra man midlertidigt fjerner kreditadvarslen, til det slår igennem, når de skal hæve kreditmax.
    Husk at slå den til igen efterfølgende.
     
    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.
  12. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Du må gerne uddybe, jeg er ikke helt med.
     
    Henry og OIB "Synes godt om" dette.
  13. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Bemærk den ikke særligt tydelige dobbelt-point-kampagne fra mailen "Book årets rejse" den 3. januar. Det kræver tilsyneladende ikke tilmelding.

    upload_2022-1-9_8-5-37.png
     
    Erwin Lansing, Tomas og Henry "Synes godt om dette"
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Takker. Den havde jeg lige overset. Det gælder åbenbart kun for køb af SAS billetter.
     
    Erwin Lansing og Nicolas_ "Synes godt om" dette.
  15. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Så kom den næste "regulære" dobbeltpoint-kampagne. Husk at tilmelde jer!

    upload_2022-1-20_10-49-39.png
     
    NielsC, Kenneth K, mifira og 4 andre "Synes godt om" dette.
  16. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    Tilmeldt! Et lille tip er at indefrosset grundskyld kan betales med Mastercard. Det kan godt løbe op. Dagen efter man har valgt at betale det indefrosne beløb kan man vælge at indefryse fremadrettet igen og så bliver der lidt til en senere kampagne også.
     
    asf, Tomas, NielsC og 5 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Jeg indbetalte lidt ekstra på mit kort i fredags. I dag (2 bankdage senere) vises pengene på kontoen (men står dog som indgået på kontoen i fredag). Så hvis du skal indbetale lidt ekstra for at svinge kortet i week-enden (med dobbelt point), så er det ved at være nu, du skal lave din overførsel (hvis du vil indgå at appen viser, du overskrider dit kreditmax)
     
    Nielspg og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  18. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    342
    Point:
    63
    Hej med jer.

    Jeg havde en lidt irriterende situation i dag.

    Mit kort blev afvist, grundet kredit max.(fandt jeg ud af i telefonen da jeg ringede derind)
    Jeg havde overført penge til kortet 2/2 så mit kort var i 0, men damen i telefonen sagde at de kiggede på de sidste 30 dage og ikke den reelle konto saldo.
    Det har jeg aldrig prøvet før og har flere gange brugt mere end kredit max på en 30 dages periode.
    Har andre prøvet at MC kun ser på en 30dages periode i stedet for din reelle konto balance?
    Det er super frustrerende, og jeg spurgte hvordan jeg skulle holde øje med det, det skulle jeg gøre ved at kigge på de sidste 30 dage på henholdsvis den betalte faktura og den nuværende kontooversigt der ikke var betalt.(2 excel ark der skal trækkes ud og sammenlignes)
    Ydermere så har der været en buffer på 10.000tidligere, jeg spurgte om den stadig var gældende, men hun kunne ikke bekræfte hvad bufferen var på andet end at den var der.

    For mig lyder dette ekstremt fjollet, og jeg kan da kun håbe at det ikke er en fremtidig plan.
    Det betød i dag at jeg ikke kunne betale hos tandlægen, det var jævnt pinligt, jeg er glad for det ikke var et sted hvor jeg ikke kunne indbetale med girokort, da det var det eneste kort jeg havde med, det betyder også at jeg ikke rigtig kan gøre brug af kampagnen i weekenden.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    ØV - Det har jeg aldrig hørt om. Det er jo fuldstændig tosset, at de laver den slags opgørelse. Men hvis de indfører det, så må vi da som minimum bede om, at vi får oplysningerne på appen om, hvor meget vi har til rådighed. Eller kan vi jo slet ikke finde ud af, hvad "saldoen" er.

    Og så er det faktisk meget dårlig stil at have den slags "hemmelige regler". Det bør da som minimum meldes ud.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  20. Ncbj

    Ncbj Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    202
    Point:
    33
    Som nævnt i min post ovenfor (23/11) opdagede jeg det også lidt tilfældigt ved sidste dobbelt-point weekend. Men som jeg også nævnte, har de gjort det gratis at få ændret kreditrammen. Så hvis man er kreditværdig, gælder det om, at få sat rammen op ….
     
    Thomas von Moos, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"

Del denne side