Mit dilemma - skal vi stadigvæk satse på at kunne skaffe 4 billetter i Business Class næste år?
Vi har i familien pt. 200.000 point, så vi mangler 100.000 for en bonusrejse i biz til 2 voksne og 2 børn (300.000 i alt) - med mindre der kommer nogle
point bargains Som jeg ser af denne tråd og på SAS-hjemmesiden findes business billetter sjældent mere end to stk. pr. afgang. Jeg kan dog se det er lykkedes nogen, bl.a.
@JackB, hvor jeg tænker man booker 2 stk. og så venter for at se, om man er heldig og der udkommer flere tilgængelige billetter.
Vores point begynder at udløbe næste år (30.000 den 31.07.2023), så det er usikkert om vi kan nå at optjene 100.000 point inden da og samtidig finde billetter.
Eller skal vi bare bruge de point vi har til en Fly Premium SAS PLUS rejse for Go pris (180.000 point)?
Jeg spørger også fordi jeg skal tage stilling til, om vi skal afmelde vores Premium kort denne måned (og Fly Premium niveau) og satse på, at vi kan optjene nok point og også skaffe 4 business billetter (som var den oprindelige ambition)! Eller om vi bare skal 'earn-to-burn' og brug pointene på det, vi ved vi kan få (SAS Plus)?
✈️
Click to expand...