Min erfaring fra tidligere kampagner den samme, nemlig at de største besparelser er i plus. Og for economy er priserne nogenlunde tilsvarende alm kampagner, men med håndbagage inkluderet.
Har fundet billetter til Elche/Alicante til 800kr/stk, de plejer at ligge ca. 500kr dyrere, så dem tænker jeg at købe
Hvis det er denne, så er den kun sendt ud til virksomhedskunder OPDAG VORES NYE DESTINATIONER Nu lancerer vi nye destinationer i USA, Europa og Skandinavien! Seattle, der er det nordvestlige USA’s perle, er tilbage, og desuden åbner vi en ny direkte rute fra Oslo til New York. I Europa kan du nu rejse til spændende destinationer som Budapest, Madrid og Valencia fra/via København. Opdag alle SAS’ nyheder, og book din næste rejse! LÆS MERE OG BOOK: https://www.sas.dk/corporate/
Kan se på andre fora, at SAS nu kommer med en F&F kampagne. Er EBD, men har ikke fået invitation - er der nogen herinde, der har fået den?
Jeg har ikke modtqaget noget om F&F. Men se mit tidligere opslag i denne tråd om en kampagne til virksomheder (for 2-3 dage siden). Måske en forveksling?
Der er kommet en F&F kampagne som er sendt til de fleste EBD/EBP kunder. Den kom i går og vi postede også den på vores Facebook side Link er her Koden får man i en mail fra SAS, men man kommer langt ved at tænke i alliancer....
Men faktisk mange gode priser på især plus til USA synes jeg. CPH ATL - Plus = 5.700 / BIZ 11.000 27/1 - 14/2
Vi har ikke en artikel på det, da det ikke er en åben rejsedeal for alle. Så vi postede blot på Facebook at kampagnen køre og at man skal kigge i indbakken Her i tråden kan vi dele om vi finder de gode destinationer, rejseklasse og datoer - der er allerede kommet et par stykker og er sikker på vi kan finde flere de næste dage
Tak for at dele! Jeg har som ex-aktionær ikke modtaget denne. Jeg havde ellers forstået det således, at F&F ville fortsætte som tilbud et års tid endnu, selvom man var ude som aktionær..?