Jeg synes godt nok, at de der kampagner er blevet ringere og ringere. Det er ikke mange penge, jeg har spenderet på dem de seneste gange.
2017: Apr, Sep 2018: Maj, Okt, Dec 2019: Maj, Sep, Dec 2020: Aug, Dec 2021: Jun, Okt, Dec 2022: Apr, Jun, Sep, Dec 2023: Mar, Jun, Sep, Dec 2024: ??? Der plejer at være en FF kampagne i foråret og/eller juni. Så hvis der kommer en i maj er det stadig "indenfor normalen".
Tjaa Den kampagne der lige har været var ekstrem attraktiv på Plus billetter til US, har ikke set tidligere F&F tilbud kunne slå den. Så for min skyld må de godt holde den til efteråret - eller til de annoncerer ICN
Corona trækker selvfølgelig den forkerte vej - men skiftet til Skyteam må vel trække i den gode retning ift. den rute? Det er jo en Skyteam hub... Men enig i, at den nok ikke ligger lige for - specielt pga. den forlængede rute.
Er der andre, som har problemer med at tilgå F&F kampagnen? Jeg bliver bedt om at indtaste kodeordet, for at få adgang til tilbuddet, men uanset hvad jeg gør, så får jeg besked om at koden er forkert (selvom jeg bruger password-manager, som selv udfylder).
Det er mig, som ikke fik læst mailen og forsøgte at indtaste koden til min SAS konto i stedet for F&F koden - det virker dog fint, når man følger instruktionerne
Har lige fundet en CPH-AAL, hvor jeg sparede 100 kr! haha Men har ellers ikke rigtig checket - hvad siger I andre?
Jeg har tjekket nogle fly til USA. I SAS Go kan man spare ca. 80 kr. Men i Plus gør det virkelig en forskel. Til Atlanta for eksempel kan man spare 1.500 kr. Måske er det intentionen? Folket skal booke mere Plus......