SAS Friends & Family

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Søren S, 21/4/17.

1. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,108
    "Synes godt om" modtaget:
    4,732
    Point:
    113
    Der er nogle virkelig billige business billetter ARN-ATL. Jeg har set helt ned til 8.600 Dkk. Vildt!

Kenneth K, PENSIONISTEN, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Ja - det er sådan at der er gode rejse deals at hente om man vil starte sin rejse fra Oslo eller Stockholm først. Der er mange penge at spare selvom man skal købe (med penge eller point) en returbillet fra CPH-OSL/ARN oveni.

Kenneth K, T4L, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Kenneth K

Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

Beskeder:
    1,149
    4,503
    Point:
    113
    Tak, tjekker lige dem ud når jeg er hjemme igen fra Tokaj.
    Om ikke andet kan Atlanta jo bruges som springbræt videre.

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. DKresident

DKresident Aktivt medlem

Beskeder:
    55
    115
    Point:
    33
    Er der nogen der har erfaring med at “springe fra” på det sidste leg - altså hvis jegvhar positioneret mig i ARN og flyver ARN-CPH-MIA-CPH(-ARN), men altså står af i CPH på vej retur… selvsagt uden baggagen checket hele vejen.
    Kan SAS komme efter mig på nogen måde? Tillæg, tilbageholdelse af point, andet?

5. OIB

OIB VIP medlem

Beskeder:
    204
    642
    Point:
    93
    Du vil modtage nedenstående besked. Første gang sker der ikke noget, men skulle du misbruge det ad flere omgange, ved jeg ikke hvad der sker.

Dear passenger,

We are happy that you choose to fly with SAS. But we are sorry to see that you choose not to fly all the segments of your journey. We want to remind you that SAS has a strict policy in our fare rules that prohibits this behavior. Buying a ticket that has another destination than your intended destination through a connecting airport, and then aborting your journey at the connecting airport – is strictly prohibited.

This behavior is fraudulent and has an economic impact on SAS, as we are not able to sell the seat on the flights where you were no show, as well as causing delays, as you are still checked in to the final destination. In any future travel plans, should you wish to change your destination on a ticket - please contact the agent where you bought the ticket.

For further information please visit Conditions of Carriage | SAS (flysas.com) article 4.5

6. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,554
    13,115
    Point:
    113
    Jeg har prøvet det en enkelt gang med SAS indenfor det seneste års tid. Det var en bonusbillet: Aarhus-København-udlandet-København-Aarhus. Jeg bor i Aarhus, men måtte springe fra i København på hjemvejen, fordi jeg skulle til et møde. Men tror nok, jeg havde en betalt billet videre til Aarhus samme dag.

Fik ingen e-mail fra SAS. Men jeg sparede heller penge på den billet, hvor jeg aflyste sidste leg. Så der var ingen økonomisk incitament for mig i at springe fra undervejs.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,108
    4,732
    Point:
    113
    Der er tit rigtig mange penge at spare, hvis man "springer fra" på det sidste leg og det er nemt at blive fristet. Når jeg gøre det (det hænder ;)), plejer jeg at kreditere flyet til et andet loyalitetsprogram end det selskab jeg har fløjet med. @DKresident det kan du måske overveje. Men hvis du har brug for SAS optjening, så duer det selvfølgelig ikke.

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side