Fordi den ikke har den nye SAS kabine som de jo lystigt markedsfører. Altså du bliver lovet en Audi men får en Toyota. Toyota er sikkert helt fint men, hvis du har betalt for en Audi er der grund til st være gnaven.
SK925/SK926 31MAR18 CPH-IAD-CPH cancelled Så RKP vil forsat være i fuld drift og vil også kunne blive indsat på andre ruter end "normalt"...
Nærighed eller smålighed? Argumentet er vel at det er et reservefly, men det holder ikke da det jo er drift hele tiden.
Har lige googlet flyet og kom ind på flight radar siden. Hvordan skal den læses, eller er data bare rodet ? Umiddelbart siger siden, at den både er fløjet EWR->CPH samt ORD->CPH i forgårs. Og selv for et reservefly, så kan den vel kun nå en returflyvning over atlanten pr døgn ?
Flightradar24 har en podcast, hvor de i et af afsnittene forklarer, hvordan deres teknik hænger sammen. Det er ikke helt let, det de har gang i, så måske er det også en forklaring på dette. Podcasten hedder AvTalk.
Jeg havde “fornøjelsen” af LN-RKP i dag(nat) på SK902 EWR-CPH. Vi var samtidig knap to timer forsinket ud af Newark (træls på det der i forvejen er en sen 23:30 afgang), og selvom kabinen ikke er fantastisk, er det svært at være helt utilfreds med en op-up fra Go til Business. Og skønt crew i øvrigt!
Det er nok den bedste måde at flyve med RKP... at blive gratis opgraderet fra Go til Business på en natteflyvning
SK907/SK908 08APR18 cancelledUpdated on 8 April 2018 at 12:49 Så Oslo til New York gik technical i går. Forsat RKP i fast rute....
Sikkert som konsekvens fra i går med (OSL-EWR som blev aflyst) er CPH-BOS-BOS aflyst i dag: SK927/SK928 09APR18 CPH-BOS-CPH cancelled RKP var netop sat op til at flyve på Boston ruten i dag, så derfor (og grundet load gætter jeg på), så er den aflyst. Hvor mon så RKP ender henne...?
Med fare for at blive kættersk: Hvis I bliver ved at omtale flyet som en spedalsk, der af al magt skal undviges - ja så risikerer I vel at SAS lytter til jeres ønsker og tager det ud af drift? Var det meningen? Det må trods alt være bedre at sidde i flyet og være på vej - end at sidde på en stol i lufthavnen og ønske, at bare der gik et fly
No worries mate. Tante SAS har ikke for vane at høre efter hvad pøblen ønsker, hvis det ikke lige gavner deres fondsbørs meddelelser.
Muligvis noget i vejen med RKP, SAS har sendt en A333 til PEK i aften, hvilket jo normalt er en A343 rute.
Lad os da håbe at alle 4 motorer er faldet af, så indser de måske at det er tid at sende den til ophugning.........