Jeg havde ellers fået den forståelse, at netop motorerne er det mest værdifulde på denne maskine, da de er udskiftet og væsentligt nyere end på de øvrige SAS-A340'ere... (Hvilket vist er den primære årsag til, at SAS endte med at købe maskinen; fordi motorerne på sigt kan bruges som reservedele til deres øvrige A340-maskiner).
En udmærket løsning. Det skal bare ikke ske, når jeg sidder i maskinen befinder mig i området, hvor vragdelene dratter ned
Ja - RKP var ikke i rute i går. Så den er nok gået technical. Der er heller ikke planlagt noget for den i dag.
Dagens gode nyhed. Frygtede ellers at mine 2 timers forsinkelse annonceret på CPH-SFO var RKP-relateret....
Maskinen er jo først og fremmest “forfærdelig” fordi det er et helt andet produkt end det man er stillet i udsigt/føler man har betalt for.
NETOP!! Hvis de så ER faldet af, er der ingen grund til at sætte dem på igen, men i stedet putte dem direkte i Den Blå Avis!!!! Hvilket jo så kan berolige @Henry da de i så fald blot må være "poppet af" på landjorden og i god stand
Dejlig nyhed. Selvom jeg hører til de kættere der ikke mener at RKP er så slem. Undtagen på Plus hvor jeg synes der er en betragtelig forskel.
Som @Schwert skriver, mon ikke nu hvor de lagde den ordre på de mange neo fly den anden dag, at de fik den kastet med for nærmest ingen penge.
Det kunne også være tid.... Men tror SAS gerne vil vente lidt med at introducere en ny flytype og de har trods alt fået en række nye A330E til flåden. Så det er et kendt fly for dem i vedligehold. Airbus sælger nok også dem noget billigere end A350'eren, som @Schwert siger.
Hmmm- giver mig en ide til manufactored spending........ Køb 50 A320, og få en 330’er oven i hatten, lever derefter de 50 320’ere tilbage -og VIPS -er man den lykelige ejer af et fantastisk og gratis privatfly........... /DSGM
HA - og hvilken højere lykke kan man nå!!! EDIT: NOTE TO SELF: Husk at advisere Bjarne(min bankrådgiver) før du svinger kortet, vil nødig være skyld i at den rare mand får et akut hjertestop........
Du svinger da ikke bankes kort - du svinger da MasterCard Premium og dermed er det SEB du skal ringe til..... eller blot overføre lidt mønt der til.... men så er vi tilbage til Bjarne med mindre den mønt ligger under hovedpuden
Men hvad f... skal jeg bruge de EB point til hvis jeg har min egen “DSGM Viking” EDIT: DSGM Airlines inc. - The place where grumpyness is an artform!!! Enroll in our FF program and earn Grumpiess