SAS Nyheds- og Tilbudsmail

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 8/6/15.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Vi kan ikke lave en dobbelt blindtest, så hvad der er den rigtige løsning kan kun historien vise. Alle løsninger har bivirkninger på den ene eller anden vis.

    Jeg tror ikke du får Italien eller Spanien til at sige at de er langt fra smertegrænsen.

    Ser man sig omkring i verden - eller blot Europa - er der ingen tvivl om, at Skandinavien ligger i den pæne ende - formentlig grundet vores 'velordnede' samfund og fungerende sundhedsvæsen - og det skulle gerne fortsætte.

    Meget tyder på at vi har valgt en strategi der holder vores sundhedsvæsen intakt - både til at håndtere Covid og samtidig holde resten af 'butikken' kørende.

    Så er det bl.a. op til os borgere at hjælpe med til at holde hånden under erhvervslivet - f.eks. ved fortsat at støtte virksomheder og forretninger, hvad enten de er lukkede eller holder 'nødåbent'.

    Jeg håber da også at vi får en snarlig gradvis genåbning af forretningslivet - i en takt hvor systemet kan følge med.

    Og for at afmontere misforståelser: jeg er kasserer i en forening der måtte aflyse et arrangement og derfor er i reel fare for at gå konkurs, så jeg forstår alvoren.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Øh, titlen på tråden og de seneste poster er da vist stukket helt af fra hinanden?
     
    Peter F., SebastianBruun, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er bare en bonus.:)

    God påske.. Anemoner, kobjælder og blåmejser er heldigvis ligeglade, så der er masser af bonusoplevelser derude..
     
    Offlyer, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  4. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Hvis det ikke er Europa, hvad skulle det så være?;)

    Går ud fra, det er en IT fejl. Da SAS havde fly til Moskva, blev det også betragtet som Europa.

    Har lige tjekket for en god ordens skyld. Der er ikke rabat på bonusrejser til Kiev. Men rabat til Rom.
     
  7. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Kiev er en fantastisk (og billig) by, men jeg har ikke betalt over 600 kr. for en retur billet på min tre ture, så synes "fra 21.000" point + 400 kr. er lidt pebret.

    Tilgengæld synes jeg 7000 point + 400 kr. til Fæerøerne virker som et fint indenrigstilbud :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Ja, har været der et utal af gange :) Men pointen er både at komme af med lidt point + at udnytte min fly premium opgradering til plus, der udløber til august, bare en enkelt gang eller 2.

    Og ti stille med Færøerne... Det er min plan B, så billetterne skal helst ikke forsvinde før jeg får afklaret om mangel på Kyiv er en fejl eller ej ;)
     
    Sebastian011 og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Har SAS en ny kampagne? Denne mail blev modtaget i går af et basismedlem:

    REJS I FORÅRET, SOMMEREN ELLER EFTERÅRET – BOOK NU TIL FANTASTISKE PRISER

    Hej xxx

    Er du klar til skønne aftener ved Middelhavet, snorkling i turkisblå vand, snoede vandrestier eller herlige strandpromenader? Lige nu har vi Travelers’ deals på sas.dk – og du kan booke rejser til foråret, sommeren eller efteråret til særligt gode priser. Hvor drømmer du om at tage hen? Barcelona, Malaga, Olbia eller endnu længere væk? Find og book din rejse senest 26. marts.* Det er let at tage skridtet mod en rejse med vores fleksible ombookingregler.

    Rejseperiode (indenrigs/Europa): 12. apr.–30. nov. 2021
    Rejseperiode (USA/Asien): 1. jun.–30. nov. 2021
    Book senest: 26. marts

    Velkommen ombord!

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS
     
    JackB og NielsC "Synes godt om" dette.
  10. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    De må have gang i en eller anden kampagne. Jeg kender et medlem der har modtaget den mail du nævner tirsdag midt på eftermiddagen og en anden der her torsdag morgen endnu ikke har modtaget mailen. Normalt kommer tilbudsmailene til de 2 indenfor højst ca. 6 timers forskel i modtagelsestidspunktet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. JackB

    JackB Points chaser

    Beskeder:
    119
    "Synes godt om" modtaget:
    311
    Point:
    63
    Jeg modtog ovennævnte mail tirsdag 15:44.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Det er måske en kampagne overfor en specifik målgruppe?
     
  13. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Modtog den tirsdag 16:32. Den fremgår også af hjemmesiden, så mon ikke det blot er en helt generel kampagne. Priserne er lidt mere fornuftige end de har været længe - også oversøisk.
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  14. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Modtog den også for et par dage siden, men opdagede faktisk kampagnen på deres hjemmeside inden mailen kom.
    Enig i at priserne er ok, men oversøisk afventer jeg næste F&F kampagne før jeg trykker på køb knappen.
     
    MaHA, Nielspg, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    De 2 personer jeg sammenligner har fuldstændig identisk rejseaktivitet. Den ene har dog langt flere Eurobonuspoint på kontoen end den der har modtaget mailen, da medlemmet med de fleste point har SAS Mastercard og optjener point på den måde.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg modtog mailen tirsdag kl. 15:31
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  17. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    Der er i går den 22.marts om eftermiddagen kommet en ny mail tilsyneladende til den målgruppe vi her taler om, men ikke med noget spændende indhold i mailen.
    Blot som en orientering til debatten.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Har lige modtaget denne:

    TRAVELERS SEEK THE SUN

    Den er nærmere end du tror… solen. Sommeren. Varmt sand, skønne restauranter, spændende markeder og små bytorve, der sprudler af liv om eftermiddagen. Alt er lige nu kun et par klik væk – for vi har Happy weekend på sas.dk med kampagnepriser på vores mest solrige destinationer i Sydeuropa. Hvordan lyder Split, Athen, Alicante eller Palma de Mallorca? Med fordelagtige regler for ombooking og afbestilling kan du roligt tage skridtet mod en rejse (læs mere under ”Fleksibel booking” nedenfor). Måske dine udbetalte feriepenge kan hjælpe dig på vej? Book din sommerferie inden weekenden slutter!

    Rejseperiode: 10. maj – 30. september 2021
    Book senest: søndag 18. april 2021

    Vi byder velkommen ombord, når du er klar ☁️

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS

    Jeg har ikke tjekket priser - så jeg ved ikke, om der er noget at komme efter.
     
    PENSIONISTEN og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  19. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Priserne er såmænd fine nok, men jeg skal ikke nyde noget efter utallige (>10) aflysninger via 73G/319-tricket. Jeg tør ganske enkelt ikke satse min sommerferie på, at jeg får aflyst turen med (alt for) kort varsel, så jeg booker andre selskaber nu.
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Venter på at de kommer med en F&F kampagne før jeg trykker på købknappen igen.
     
    Henrik Olsen, Offlyer, Magnus og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side