Kampagnen “Byt dine hotel point til avios” er tilbage – nu med 30% bonus!

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

En eller to gange om året kører British Airways Executive Club en kampagne, hvor British Airways tilbyder en bonus på konverteringer af hotelpoint til Avios.

2019 kampagnen er nu tilgængelig og frem til 31 marts tilbyder British Airways Executive Club 30% bonus ved konverteringen af hotelpoint til avis.

Hvilke hotelprogrammer der er inkluderet i kampagnen kan du ser herunder:

  • Radisson Rewards (MIN 2,000 point)
  • Hilton HHonors (MIN 10,000 point)
  • World of Hyatt (MIN 5,000 point)
  • IHG Rewards Club (MIN 10,000 point)
  • Marriott Bonvoy (MIN 9,000 point)
  • Shangri-La Golden Circle (MIN 2,500 point)

Du kan finde flere detaljer omkring kampagnen her.

Det er dog vigtigt at tænke over, at det for det meste ikke giver mening af konvertere hotelpoints til Avios. De store hotelkæder foretrækker at man bruger disse point på en overnatning fremfor at konvertere hotelpoints til Avios.

Hvis vi f.eks. kigger på World of Hyatt som et eksempel. Man kan få en nat på Park Hyatt i Tokyo for 30.000 point. Disse point vil give 15.600 Avios – dette er næppe nok til en returflyvning til Spanien og herudover kommer der 30 pund i skat.
Kigger vi på Hilton, kan man få 5 overnatninger på Conrad Maldiverne for 380.000 point. Dette giver 49.400 Avios, som på ingen måde får dig i nærheden af Maldiverne med fly.

Selvfølgelig giver det mening at konvertere ens hotelpoints, hvis man har en håndfuld points der er tæt på at udløbe. Det er også værd at påpege, at bonussen kun gælder for konverteringer af eksisterende point.

Det er også værd at påpege, at bonussen kun gælder for konverteringer af eksisterende point. Hvis du ændrer din indtjeningspræference fra “point” til “miles” for eventuelle kommende hotelophold, vil du ikke faktisk tjene en bonus på de opholdsbaserede miles, du tjener.

 

Konklusion

Denne kampagne er hovedsagelig rettet mod de medlemmere af British Airways Executive Club, som ikke helt forstår værdien af ​​deres hotelpoints. For mange InsideFlyer-læsere er denne kampagne dog noget man ikke giver den største opmærksomhed, med mindre man selvfølgelig har nogen hotepoint der er tæt på at udløbe.

 

Denne artikel er baseret på en artikel oprindeligt skrevet af Craig Sowerby fra vores søsterside Insideflyer.co.uk 



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *