Nordic Choice Hotels tilbyder deres loyalitetsmedlemmer hotelydelser derhjemme

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Nordic Choice Hotels tilbyder nu deres loyalitetsmedlemmer hotelydelser derhjemme. I første omgang testes projektet i Stockholm.

Gennem et prøveprojekt, hvor der tilbydes forskellige hotelydelser til hotellets gæster, tager Nordic Choice Hotels nu nye metoder i brug, for at sprede hotelfølelsen i folks hverdag.

Feedback fra kædens gæster er nemlig, at de ønsker at tage hotelfølelsen med hjem, efter at have tjekket ud fra hotellet.
I en periode er der derfor testet en helt ny tjeneste for medlemmer af Nordic Choice Club, der bor ved Kungsholmen i Stockholm.

Medlemmerne tilbydes et abonnement på en række hoteltjenester såsom rengøring, håndklæder, wellness produkter og hotel-morgenmad på deres nærmeste hotel. Den nye service har hovedkontor på Clarion Hotel Amaranten, der sørger for kvalitet og service i de leverede tjenester.

Vi spørger os selv konstant, hvordan vi kan imødekomme gæsternes behov samt hvordan hoteller kan blive en større del af gæsternes liv/forenkle deres liv.

En af de ting som gæsterne gentagne gange fortæller os er, at det værste ved at bo på hotel er, at skulle forlade det igen. Vi har taget dette alvorligt og tilbyder nu tjenester, der udligner forskellen mellem en hoteloplevelse og at være hjemme.

Christian Lundén, direktør for Future Business i Nordic Choice Hotels.

Hoteltjenesten der lige nu testes på Kungsholmen i Stockholm, har været meget populær.

Da projektet hidtil kun er testet i en begrænset og bestemt periode, har vi været forsigtige med at kommunikere så meget om det. Det er dog tydeligt, at mange kender til projektet. Pladserne til prøveprojektet blev hurtigt revet væk og ventelisten er lang. Det har været en succes fra første dag og jeg håber, at vi kan starte i en større skala indenfor kort tid.

Ulf Cato, Hotelchef på Clarion Hotel Amaranten

Projektets “testpiloter” er også tilfredse

Denne slags service har jeg ventet længe på og jeg elsker den! At få den vidunderlige hotelfølelse med hjem er fantastisk og potentialet er stort.

Andrea Dorg, testpilot på projektet

Testningen af projektet fortsætter indtil februar 2020 og derefter skal projektet evalueres. Hvis resultatet er som forventet, vil tjenesten blive lanceret i flere dele af Norden. På længere sigt vil det blive en naturlig del af det, som hotellerne skal tilbyde. Derudover er planen at der skal oprettes nye tjenester som f.eks. levering af mad, vaskeri, strygning og meget mere.

Der er flere mål med det nye projekt. Et af dem er at give medlemmerne af Nordic Choice Club yderligere fordele med deres medlemskab samt at gøre deres hverdag lettere. Derudover vil den nye tjeneste også bidrage til klimaet.

Selvfølgelig er det dejligt, at være i stand til, at bidrage til en mere praktisk hverdag for vores gæster til en rimelig pris. Vi mener dog også, at projektet vil hjælpe folk til at leve et mere bæredygtigt liv. Gennem koordineret transport, klimabevidste leverandører af både mad og produkter samt tilbud på mad fra hotellets restauranter, reducerer vi ikke kun emissioner, men også madaffald. Gæsterne kan altså gå i seng med god samvittighed.

Christian Lundén, direktør for Future Business i Nordic Choice Hotels.

Tjenesterne kan bestilles via en specielt udviklet app og implementeres i samarbejde med firmaet L2GO.

Mere information om projektet kan findes her.

Forsidebillede: Nordic Choice Hotels

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *