Norwegian fik tre anerkendelser ved Passenger Choice Awards

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Norwegian fik en rangering på fire stjerner og vandt derudover to priser under det prestigetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles. Flyselskabet blev kåret til bedste lavprisselskab i Europa og fik priserne for bedste WiFi om bord.

Hele tre anerkendelser blev tildelt Norwegian under Airline Passengers Experience Association (APEX)´s prestigetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles. Udover  en firestjernes rangering stak selskabet af med prisene «Best WiFi» og «Best Overall Passenger Experience, Low Cost Carrier in Europe».

Norwegians administrerende direktør Bjørn Kjos udtaler:

Vi sætter stor pris på disse anerkendelser, specielt fordi det er kundene selv som har givet sine stemmer til Norwegian. Jeg vil takke alle vores passagerer som har valgt at flyve med Norwegian og ikke mindst til vores hårdt arbejdende og dedikerede medarbejdere over hele verden, som alle gør sit ypperste hver dag hele året for at give passagerene en god rejseoplevelse.

Om Passenger Choice Awards
Passenger Choice Awards blev oprettet af Airline Passenger Experience Association (APEX) for at give en stemme til flypassagerene. Det er en omfattende kåring hvor over en halv million flypassagerer gennem spørgeundersøgelser på nettet selv bestemmer hvem der skal vinde de forskellige kategorier.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *