Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
British Airways fløj forleden sin første flyvning til Toronto med Airbus A350. Dette er selskabets første transatlantiske rute med den nye flytype.
British Airways modtog i juli sit første fly af typen Airbus A350-1000. Gennem sommeren er den nye flytype blevet brugt på kortere ruter i Europa, og er den sidste måned også blevet brugt på ruten mellem London og Dubai. Fra og med denne uge skal flytypen også bruges på ruten til Toronto i Canada.
Formidabel business class-opgradering
Airbus A350 er måske verdens mest moderne passagerfly, med langt lavere udslip og betydeligt reduceret støjniveau i forhold til sine forgængere. Flyet er også det første som udstyres med sidste generations kabineinteriør og det helt nye Club Suite business class-sæde, som vi har skrevet om tidligere.
Selv om British Airways var et af de første selskaber som introducerede sæder som kunne lægges helt fladt, er der sket ret lidt med produktet ombord siden den gang. Club World, som dagens business class-produkt heder, er ganske uddateret i forhold til hvad de fleste af konkurrenterne tilbyder. Club Suite er imidlertid et business class-produkt i verdensklasse med 1-2-1 sædelayout, mere komfort og mere privatliv.
Vi er meget glade for at kunne flyve vores nye A350 fra Toronto, en by vi har fløjet til og fra i næsten 60 år. A350 og vores nye Club Suite business class leverer komfort og privatliv på et helt nyt niveau, og vi er stolte af at kunne dele dette med vores canadiske kunder.
Gerard McEvoy, salgsdirektør i Nordamerika for British Airways.
Inden udgangen af 2019 skal Airbus A350 også sættes ind på ruterne til Tel Aviv og Bangalore
Dejlig side, men særdeles ensidig. 1 klasse og business artikler i mega overtal.
Hvor ville det være befriende læsning for os der aldrig får råd til den afdeling af flyet, at læse om positive tiltag i økonomiklassen.
Hej Herbert
Mange tak for din kommentar, det vil vi have med i vores overvejelser, når vi vælger stof ud til vores forside. Den barske realitet er dog, at de fleste positive tiltag kommer i de dyrere klasser, mens man forsøger at skrabe det billige produkt mest muligt.
God weekend!
Hej Peter!
Tusind tak for dit svar. Vidste det godt, men hvis alle bare stiltiende sætter sig i monkeyclass uden at stille krav????? Tja, så får vi det vi betaler for.
God weekend.
Hilsen Herbert