Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Ryanair præsenterede for nyligt sin «Rate My Flight» statistik. Den viste at 93% af kundene som har deltaget i undersøgelsen er tilfredse med deres “overall Experience” i september måned.
Over 10.000 kunder brugte funktionen «Rate My Flight» som er direkte linket ind fra Ryanair appen i september måned. Applikationen rangerer kunders samlede erfaringer/oplevelser på forskellige områder. Boarding, besætningens venlighed, service om bord og udvalg af mad og drikke rangeres på en skala med 1-5-stjerner. Man giver fra en stjerne for meget dårligt, til 3 stjerner for Ok, og op til 5 stjerner for meget godt.
Hele 93% af respondenterne vurderede deres tur generelt «Meget god, god eller OK», på spørgsmålet om boarding svarede respondenterne tilsvarende (88%), besætningens venlighed (93%), service om bord (94%) og udvalg af mad og drikke (80% ).
Rate My Flight
«Rate My Flight» er en app som er tilgængelig på hollandsk, engelsk, fransk, tysk, italiensk, polsk og spansk via Ryanairs egen app, som kan hentes fra iTunes og Google Play butikken gratis. InsideFlyer foretog onsdag aften en lille test af appen. Hvor troværdige disse målinger er, kan man stille spørsmålstegn ved. Men at hele 10.000 kunder tager sig tid til at svare i løbet af en måned, giver i hvertfald et godt statistisk grundlag.
Category | Very Good/ Good/ OK | Very Good | Good | Ok | Poor | Very Poor |
Overall Experience | 93% | 47% | 32% | 14% | 3% | 4% |
Boarding | 88% | 44% | 28% | 16% | 6% | 6% |
Crew Friendliness | 93% | 48% | 30% | 15% | 4% | 3% |
Service onboard | 94% | 55% | 27% | 12% | 3% | 3% |
Food & Drink Range | 80% | 29% | 21% | 30% | 9% | 11% |
Artiklen er oprindeligt skrevet af Peter Fox på InsideFlyer.no
Skriv et svar