Rate my flight – Ryanair scorer 93%

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Ryanair præsenterede  for nyligt sin «Rate My Flight» statistik. Den viste at 93% af kundene som har deltaget i undersøgelsen er tilfredse med deres “overall Experience” i september måned.

Over 10.000 kunder brugte funktionen «Rate My Flight» som er direkte linket ind fra Ryanair appen i september måned. Applikationen rangerer kunders samlede erfaringer/oplevelser på forskellige områder. Boarding, besætningens venlighed, service om bord og udvalg af mad og drikke rangeres på en skala med 1-5-stjerner. Man giver fra en stjerne for meget dårligt, til 3 stjerner for Ok, og op til 5 stjerner for meget godt.

Appen "rate my flight"
Appen “rate my flight”

Hele 93% af respondenterne vurderede deres tur generelt  «Meget god, god eller OK», på spørgsmålet om boarding svarede respondenterne tilsvarende (88%), besætningens venlighed (93%), service om bord (94%) og udvalg af mad og drikke (80% ).

Rate My Flight

«Rate My Flight» er en app som er tilgængelig på hollandsk, engelsk, fransk, tysk, italiensk, polsk og spansk via Ryanairs egen app, som kan hentes fra iTunes og Google Play butikken gratis. InsideFlyer foretog onsdag aften en lille test af appen. Hvor troværdige disse målinger er, kan man stille spørsmålstegn ved. Men at hele 10.000 kunder tager sig tid til at svare i løbet af en måned, giver i hvertfald et godt statistisk grundlag.

Category Very Good/ Good/ OK Very Good Good Ok Poor Very Poor
Overall Experience 93% 47% 32% 14% 3% 4%
Boarding 88% 44% 28% 16% 6% 6%
Crew Friendliness 93% 48% 30%  15% 4% 3%
Service onboard 94% 55% 27%  12% 3% 3%
 Food & Drink Range 80% 29% 21%  30% 9% 11%

Artiklen er oprindeligt skrevet af Peter Fox på InsideFlyer.no



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *