SAS fornyr mangeårig aftale med Amadeus

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Scandinavian Airlines (SAS) er en af Amadeus’ allerførste flyselskabskunder. Efter omkring 30 års partnerskab meddeler selskabet nu, at den mangeårige aftale fornyes.

Aftalen indbefatter blandt andet en distributionsaftale, der garanterer, at SAS’ rejsebureaupartnere fortsat har adgang til flyselskabets komplette udbud af billettyper og priser gennem Amadeus.

Kati Andersson, VP Digital Sales & Distribution hos SAS udtaler:

Vi er glade for at forsætte vores succesrige samarbejde med Amadeus. Vores rejsebureaupartnere, inden for såvel erhvervs- samt ferierejser, fortsætter med at spille en central rolle i vores strategi, der bygger på at servicere vores kunder i alle bookingkanaler.

Ud over vores forpligtelse til rejsebureauerne indebærer aftalen også, at SAS fornyr samtlige Altéa-løsninger, herunder løsninger til inventory, reservation, billettering og kontrolsystem for afgange. Amadeus’ teknik understøtter SAS’ strategiske forretningsprioriteringer ved at optimere flere forretningsområder, såsom tjenester for rejsende, indtægtsstyring og betaling.

Manuel Midon, Managing Director Northern and Western Europe, Airlines, hos Amadeus. udtaler:

Aftalen er et bevis på den stærke relation, vi har opbygget med SAS de seneste 30 år. Hos Amadeus arbejder vi kontinuerligt med innovation for at imødekomme vores kunders behov. Vi er fortsat engagerede i arbejdet med at hjælpe SAS med at forbedre selskabets operationelle effektivitet og forretningsstrategi, både i dag og i fremtiden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *