Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Scandic har valgt en webserie som et af de centrale elementer i lanceringen af kædens nye hotel i Kødbyen. Den nye webserie hedder ”Det er vores Kødby” og har Christopher Læssø i hovedrollen. Serien vil kunne opleves på Facebook, Instagram, YouTube og på Scandics hjemmeside helt frem til hotelåbningen den 7. september.
Webserien, der bliver i fire afsnit, fletter virkelighed og fiktion sammen. Følgerne vil videre opleve, at de benspænd, som hovedpersonen Jonas udsættes for, fører til virkelige aktiviteter igennem kampagneperioden.
Casper Puggaard, Scandics kommercielle direktør siger at:
Tanken bag kampagnen er, at vi som det første skal have lokalområdet til at acceptere os som en del af Kødbyen ved at være åbne og vedkende os vores ophav med en god portion selvironi. Så vi får skabt noget saft og kraft i markedsføringen, rammer en lidt reklametræt målgruppe og får hotellet til at passe naturligt ind i ”Københavns Vatikantstat”, hvor folk måske opfatter, at vi er lidt på udebane.
Serien er instrueret af Peter Molde-Amelung i samarbejde med bureaet Hjaltelin Stahl. Se første afsnit her.
Skriv et svar