Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
I dag skriver Spies et helt nyt, spændende kapitel i sin over 60-årige historie ved at lancere en helt ny identitet og brandstrategi, som fokuserer på flere personlige oplevelser, større valgfrihed og enkelthed, men stadigvæk med den tryghed, som følger med, når man rejser med Spies.
Udover Spies, så skifter flyselskabet SunClass også design og det første fly med det nye design bliver leveret den 18. december 2020.
Vores nye brandsymbol ”Waves of well-being” handler kort fortalt om mulighederne for, at hver kunde kan finde sin egen rejse for at føle sig godt tilpas. Den orange farve beholdes i den nye logotype og møder kunderne i alle dele af rejsen, på såvel hotellet som fly og transferbusser. Det første fly fra Sunclass Airlines står færdigmalet med det nye symbol den 18. december.
For at være relevant både i dag og i fremtiden er vi nødt til at tage vare på vores arv med den tryghed, som følger med, og samtidig gøre det, som vi er bedst til – at udvikle vores udvalg. Som den eneste store rejsekoncern, der kun er nordisk, kan vi tilpasse os efter de nordiske rejsendes behov og med trygge ejere i ryggen har vi en solid grund at stå på. Efter et år med tusindvis af aflyste rejser og påvirkede rejsende ser vi tydeligt, at mange flere efterspørger en pakkerejse med en tryg rejsearrangør, som tager ansvaret for hele rejsen uanset, hvad der sker.
Jan Vendelbo, adm. direktør i Spies.
Det er ikke kun fordi en ændring sikkert havde været på skemaet uanset corona, men det er helt sikkert påvirket af corona. Der er mange som vurderer at flere i fremtiden vil kunne se fordelen i at bruge et rejsebureau. Derfor satser Ving også på netop at tilbyde mere til disse rejsende.
Vi vælger at satse os ud af krisen og investere i fremtiden. Vores nye identitet er ikke kun en forskønnelse på ydersiden, men slår også fast, at en rejse altid er unik for hver enkelt kunde, og at ønskerne er forskellige. Med alle de fordele, som pakkerejsen giver vores kunder, vil vi fortsætte med at skabe endnu mere personlige rejseoplevelser i kombination med at tilbyde markedets mest trygge vilkår, og dermed give vores gæster de bedste forudsætninger for velvære i ferien
Jan Vendelbo, adm. direktør i Spies.
Se rejsekoncernens nye brandvideo her:
Skriv et svar