Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
SUN-AIR præsenterer sit 41. regnskab med positive tal på bundlinjen.
I sig selv er et overskud en præstation i nutidens luftfartsbranche, der er presset af hård konkurrence. CEO Kristoffer Sundberg er også godt tilfreds med resultatet, som bærer præg af at en ny strategi der er vellykket:
SUN-AIRs regnskabsår 2017/18 er acceptabelt, forholdene taget i betragtning. Resultatet er et synligt bevis på, at vores strategi om at have forskellige forretningsenheder i luftfartsbranchen har båret frugt
SUN-AIR præsenterer en nettoomsætning på 465 millioner DKK og et overskud efter skat på 5.2 millioner DKK.
SUN-AIR Aviation Group transporterede totalt set 163.850 passagerer i regnskabsåret 2017/18 og har i dag en flyflåde på totalt 28 mindre fly.
Ny strategi fortsætter i 2019
SUN-AIR Aviation Group vil i 2019 fokusere på at udnytte den unikke position, virksomheden har fundet i sine nicher. SUN-AIRs samarbejde med British Airways er fortsat i udvikling og er senest set med en åbning af endnu en tysk indenrigsrute; Friedrichshafen – Hamborg.
Derudover åbnes en ny rute; Bremen – Toulouse i første kvartal 2019. SUN-AIR vil re-positionere JoinJet brandet til mere klart at kommunikere det de beskriver som “professionalisme, punktlighed, varm og smilende samt personlig service” ud, som der opleves i luften og på jorden igennem deres “boutique private jet oplevelse”.
Ambulanceflysegmentet har siden starten været i en positiv udvikling, derfor vil det i 2019 blive en særskilt forretningsenhed under sit eget nye brand.
Smilet fortsætter
Kristoffer Sundberg fortæller om hvordan selskabet vil fortsætte med at levere positive regnskaber:
Vi vil være tro mod vores mission, nemlig First Class for Everyone, leveret med et smil, for det er her vi differentierer os. 2018 har været et benhårdt år med fluktuerende brændstofpriser, valuta og ikke mindst en uforudsigelig CO2-kvotepris for luftfarten, hvilket også har sat sine spor med 8 konkurser og nu senest Germania.
Skriv et svar