TUI er kåret som det mest bæredygtige varemærke i rejse- og turismebranchen i Danmark

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

TUI er det mest bæredygtige varemærke i Danmark i kategorien ”Rejser og Turisme” ifølge danske forbrugere. Det er tredje gang på fire år, at TUI er kåret som industrivinder på Sustainable Brand Index.

I dette års udgave af Sustainable Brand Index, der undersøger, hvilke varemærker danske forbrugere ser som de mest bæredygtige, anses TUI for at være det mest bæredygtige i kategorien ”Rejser og Turisme”. 

Vi er utrolig glade for denne kåring og vil gerne takke danskerne for at vælge os som det meste bæredygtige varemærke inden for vores industri. Bæredygtighed er kernen i alt, hvad vi gør. Det er ikke bare vigtigt for vores kunder, men også for de destinationer, vi rejser til. Vi vil fortsætte med at drive udviklingen for hele vores branche.

Jessica Enbacka, administrerende direktør for TUI Nordic.

TUI har på trods af svære vilkår i branchen de sidste par år ufortrødent fortsat sit arbejde med bæredygtighed – blandt andet gennem TUI Care Foundations mange projekter og lanceringen af The Rhodes Co-Lab i samarbejde med den græske regering og den sydægæiske region.

Det er fantastisk at være med til at drive TUI’s bæredygtighedsindsats, og at vi som brancheledere sammen med alle vores partnere har mulighed for at gøre en forskel. Det er meget glædeligt, at vores indsats bliver set og hørt i Danmark.

Charlotte WWiebe, bæredygtighedsdirektør for TUI Group.

Det er tredje gang på fire år, at TUI vinder industriprisen. 

Foto: TUI/PR – Thailand – Andaman Sea



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *