Apollo lancerer sociale rejser med folk som har samme interesser

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Apollo lancerer nye sociale rejser med fokus på sociale oplevelser

“Hvem siger, at en rejse altid er med enten familie eller venner, hvor man måske hver især ender med at gå på kompromis med både destination, oplevelser og kulinariske oplevelser? Nu lancerer Apollo Premiumrejser. Et socialt rejsekoncept for de af os, der ønsker at rejse sammen med folk, som vi deler interesser med – og det er ikke nødvendigvis hverken kone, mand, børn eller venner. En nylig undersøgelse viser da også, at hver sjette dansker (15 pct.) helst vil rejse sammen med andre, som de deler interesser med.” Sådan lyder Apollorejsers egen beskrivelse af ideen bag deres sociale grupperejser.

Rejseselskabet lancerer nemlig nu såkaldte Premiumrejser, der henvender sig til dem, der ikke er bange for at opleve nye ting sammen med mennesker, man ikke kender i forvejen. Det er nemlig hverken det fælles kæledyr eller de fælles minder, der er omdrejningspunktet for Apollos nye Premiumrejser. I stedet er oplevelser og interesser i fokus.

En undersøgelse foretaget af Apollo blandt 1.017 danskere fra hele landet viser da også, at hver sjette (15 pct.) helst vil rejse på ferie med nogen, som de deler interesser med. Og det behøver altså ikke at være nogen, som man kender i forvejen.

Glenn Bisgaard, kunde- og kommunikationschef hos Apollo forklarer om det nye rejsekoncept:

Når nu vi kan dele kørelejlighed, dele måltider med fremmede og i det hele taget er blevet mere sociale i vores gøren hjemme i Danmark og ude i verden, så mener vi også, at vi kan rejse sammen med andre end lige dem, som vi bor sammen med eller på anden måde deler vores hverdag med. Og ud fra den tankegang er Premiumrejser opstået, som vores bud på sociale rejser, hvor man er sammen med folk, man ikke kender i forvejen, men som man deler en masse interesser med.

Rejse med ro på
Apollos Premiumrejser er da også en social oplevelse, hvor man deler rejsen med andre, og hvor oplevelser, udflugter, lækre hoteller, flyrejse og en lang række fælles måltider er inkluderet i prisen. Samtidigt er fokus på, at man kan opleve en destination i et mere roligt tempo, mens man får nye bekendtskaber undervejs.

Glenn Bisgaard fortsætter:

Vil man helst slæbes fra den ene turistattraktion til den næste sammen med en kæmpe gruppe og slippe for fordybelse, så er Premiumrejser ikke den type rejse, man skal vælge. Vil man derimod have tid til at nyde et godt måltid mad med andre, tage på udflugter, hvor der er mulighed til at gå i dybden, mens man får unikke oplevelser og samtidigt lærer nye mennesker at kende, som man deler interesser med, så vil jeg bestemt anbefale at prøve vores nye rejseform.

De nye Premiumrejser er foreløbigt inddelt i tre teamer efter nogle af danskernes yndlingsemner, nemlig Klassisk, Mad & Vin samt Aktiv med fokus på bl.a. vandre- og cykelture. Uanset typen af rejsen er de med ophold på hoteller af god standard og med fokus på, at alt, som man har behov for, for at få en god og givende oplevelse, er inkluderet.

De første rejser ligger allerede klar til at blive fyldt med danskere, der vil rejse socialt og efter interesser, og går bl.a. til Kreta, Kroatien, Rhodos, Cypern og Albanien.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *