Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
For at imødekomme kundernes øgede krav til digitale tjenester og moderne teknologi, investerer BWH Hotel Group nu massivt i sine digitale kanaler. Første skridt af investeringen er lanceringen af et nyt skandinavisk web. I fremtiden er der også planlagt udvikling af en forbedret app og mere integrerede AI-funktioner.
Starten på BWH Hotel Groups investering i hotelkoncernens digitale kanaler er en ny hjemmeside for Best Western Hotels & Resorts med opdateret design og forbedrede funktioner. Den nye webplatform giver nu mulighed for selv at udvikle nye funktioner, smarte features og opdateret indhold.
Det er utroligt spændende at kunne præsentere vores nye skandinaviske hjemmeside som det første skridt i vores digitale investering. I godt et år har vores team blandt andet arbejdet på at udvikle nyt grafisk design med tydeligere fokus på det skandinaviske marked samt forbedret performance.
Lena Axelson, Head of Web BWH Hotel Group Skandinavien.
Udover den nye, skandinaviske hjemmeside planlægger man også at gøre det nemmere for hotellets gæster gennem en ny app og nye AI-løsninger.
Der sker meget derude, og for at kunne tilbyde vores kunder en god og moderne brugeroplevelse, er det vigtigt, at vi følger med udviklingen. Vi vil fokusere på at levere smarte digitale løsninger, der letter hele processen fra booking til check-out.
Sara Hallsund, Marketing Director BWH Hotel Group Skandinavien.
De nye hjemmesider er nu live i Sverige og Danmark og lanceres i Norge om kort tid.
Oplev de nye hjemmesider ved at besøge:
Foto: Best Western Hotel Group / PR
Skriv et svar