Jeg turde ikke skrive det, men tænkte det samme.. Nicki tror jo vi er "efter" ham når nu han drikker alene
Mendoza med bus fra Santiago, så ingen bonuspoint dér. Til gengæld ender jeg med 100 tier points og 15.626 Avios (TXL-MAD-SCL-MAD-TXL) for 1.906 kroner.
Den eneste lokale øl, der serveres i loungen på Westin Taipei. Marketingsmæssigt var det nok ikke gået at lancere en "etiket" som denne i den vestlige verden. Øllet smager lidt henad Budweiser tilsat 50% vand, men med mindre kulsyre.
4,5%, så ja... De har også Tsingtao, hvilket er lidt af en overraskelse, eftersom jo at det kommer fra den kommunistiske folkerepublik. Og jeg befinder mig i Republic of China (altså, det ægte demokratiske Kina). Endvidere har de Kirin og Heineken. Jeg skifter til Kirin nu...
Altså heller ikke vildt imponerende, men stadig bedre en den lokale variant. 5% alkohol. Af japansk øl foretrækker jeg Asahi. Om et par timer tager jeg ned på den lokale pub, The Brass Monkey, og ser Tottenham-Everton. Der ligger også en Hooters ret tæt på hotellet, så det kan være jeg svinger forbi der inden. Er dog lidt skeptisk ift. kvaliteten af "uglerne", eftersom vi jo er i Asien...
Ja målene på uglerne når nok ikke i nærheden af deres amerikanske kollegaer. Det er nok nærmere i samme størrelse som deres kollegaer i Singapore.
Den er 4,5% og er altså også en tynd omgang. Jeg tror at jeg kan konkludere, at de ikke er glade for hverken kulsyre eller humle i Formosa.
På pub i TPE. Spurgte til de spændende fadhaner. Var det microbrew? Det ord kendte de ikke. Jeg spurgte om det var et stort eller et lille bryggeri. Det var et lille, fik jeg at vide. Nå, jeg prøvede en Redpoint Long Dong Lager. Det lød spændende. Men den var off. Eddikeagtig og syrlig på den ikke-fede måde.