Inden billedet havde loadet, men kun teksten stod der, nåede jeg at tænke at det nok var en Heineken og en joint. Jeg ved jo at du er i AMS.
@Nicki Lolk Sørensen - hvad laver sådan noget ækelt i vores øltråd? Havde forberedt mig på at rose dig med, yay Nicki drikker også øl og så kommer det... Men hvad er det for noget cola så?
Stevia-sødet Coke... Smager rimeligt. Jo, jeg drikker også øl, men jeg rejser oftest alene - og jeg drikker helst i selskab med gode venner.
Det her skal ikke blive en trend. Man taler jo heller ikke om fanden i kirken. Man tager heller ikke BIF-trøje på hvis man vil stå på nedre C, vel? Eller køber en Berlingo, hvis man vil samle damer op på stribe. Så fremover må vi altså venligst, men bestemt, frabede os den slags
Bare jeg vinder Rimowaen, så kan du rydde de andre gevinsthylder. Og hvis du vil have piskeslag, så kom ned til mig. Jeg er i BWN. Tag en patron med. Kan ikke garantere at det bliver præcis 10 piskeslag, men et sted mellem 3 og 12: Possession of a bullet is a serious offense in Negara Brunei Darussalam. The punishment for such offense is imprisonment for a term no less than 5 years and no more than 15 years. Offenders shall also be punished with whipping of no less than 3 strokes and no more than 12 strokes.