Nu går jagten ind på en lokal øl her i San Juan, Puerto Rico. Hvis det lykkes inden skibet sejler igen bliver det opdateret næste gang jeg har internetadgang
Jeg var en weekend i Puerto Rico i februar. Skønt sted. Boede på Waldorf Astoria El Conquistador så ikke i San Juan. Den lokale øl var den her:
Efter opfordring i god weekend tråden er her et billede af et par dejligt kolde Cristal. De blev indtaget i LAD inden afgang med LH. Udover Cristal solgte de også Cuca, Super Bock samt Heineken. LAD kan ikke anbefales. Et helt igennem, efter min mening, forfærdeligt sted.
Nu bevæger jeg sikkert ud på farlig grund og risikerer diverse eder og forbandelser...og er egentlig heller ikke 100% på at man kan kalde det øl! En fredag aften på job! PS: det smager...lad os sige syrligt!
Denne gang slipper du med en advarsel. Men en anden gang så opret en separat tråd til sodavand og alkoholfri øl
Bortset når fra bunden af en 1L dåse bliver flad... men det er jo fordi man drikker for langsomt... ølspild!
Her så lige en der kun liiiiige kommer ind i kategorien "øl" - kan alternativt placeres i kategorien "vand". Blev ikke til så mange øl på cruiseskibet med disse amerikanske øl der smager af opvaskevand....
Kan godt være det ikke er særligt eksotisk, men når temperaturen stadig ligger på 33 grader kl. 22 i Muscat, så er der nu intet som en "Under chilled" Heineken!!!