Faktisk så endte det med at vi fik en ganske stor regning og det var ikke madens pris, der var skyld i en stor regning.... Så næste gang skal vi nok finde et sted hvor øllet ikke koster en jetjager per glas
@Henrik Olsen - du har ret, vi må ned i de mere skumle barer... - er stuck på kontoret endnu, lad mig SMS dig om hvordan og hvorledes med at mødes, ellers har vi jo en date imorgen på turen til lufthavnen
Ja, en tur i Irish er lige så god, men vi hyggede os.. var jo nok på det mest turistede sted i byen...
@Kristian - Synes stadig vi skal arrangere en "drengerøvs tur" til DXB i jan/feb Øl og Hornmusik (er for gammel til det sidste og vil hellere have et stykke mad) og derudover en gang "Dune bashing" og en god middag på "The Meat Co"
Så er der smagt lidt nyt øl i Kina og fåer hotpot frølår til frokost.. velbekomme! De smagte lidt som kylling, men mere sådan saftige!
Lidt ligesom Uffe Ellemann i SAS reklamen, en Carlsberg er nu ikke en dårlig øl, når man er langt hjemmefra... - den bliver smagt i Thai Airways Loungen i Hong Kong..
Nå så vil jeg også være med i lejen. King Fisher i Bangalore. Bonus: Denne tallerken gav mig "Bangalore Belly" (HT: @Rune) -- så kan I selv spekulere på hvilke(n) af retterne det var.
Hmmmm - knapt så eksotisk, men VÆSENTLIG bedre pilsner: Den Lille Fede fra Nibe Bryghus - indtaget i sommerhuset...............
Lidt kinesisk øl skal vi da også have, det smagte helt ok, men ikke så stærkt.. - dejlig tørstslukker og størrelser der er til at forstå.. 500m Gik godt til dumplings og underlig leversuppe...l
Så kom der en med lidt mere smag i, Harbin øl, også 500ml.. - med FIFA logo og jeg skal komme efter jer...
Så nåede vi St Thomas og måtte selvfølgelig smage på den lokale øl. Virgin Islands Summer Ale - brygget på St John. Kan absolut anbefales Billede må komme senere. Kan af en eller anden grund ikke uploade fra min telefon