Indisk øl, jo jo, men man må jo hyle med de hunde man er i flok med..... @Kristian du går IKKE glip af noget
F...... Den "guleste" Amstel i Dubai Nu står den på morgenkaffe i EK/DXB business lounge, og så hjem til kulden.....
Udvalget her i Thailand er altså ikke så varieret. Det begrænser sig som oftest til Chang, Leo og Singha. Særligt heroppe nordpå har de ikke det vilde - selv Tiger er svært at opdrive. Men jeg så en spændende øl nede i 7-eleven, så hvis ikke jeg snart finder den på en bar eller restaurant, så må jeg jo købe den i kiosken og tylle den på værelset. I mellemtiden kan I få en Chang med en lidt anderledes etiket. Den smagte nu som de andre...
nej, det er lounge på Traders Hotel her i dubai, men de har dejlig krystal vodka.. men den hører jo ikke til øl tråden..
ingen gider jo uploade, så hvis folk vil på vivino, så er det der det sker... - men du ved jo Øl og Vin giver et sv**
@jefi99 og @Schwert hvorfor udsætte til i morgen hvad man kan gøre i dag ;-) Ja ok...kort uge, men det jo ikke min skyld kurset kun varede 4 dage!
Frem & tilbage er lige langt, men lige en tiger i tanken, og så i køjen. Sorry for at brænde jer af i morgen, men @Kristian kender følelsen.....