Rogue Kitchen & Wetbar Vancouver, fik en "Driftwood Fat Tug". A northwest style IPA that is characterized by an intense hop profile of grapefruit & melon and passion fruit. 7% ABV - 80 IBU Det sidste er så, lærte jeg af den søde Morgan, hvor intens øllen er med humlesmag... øllen smagte udmærket og stedet kan anbefales..
Steel Oak Smoken Hefenweizen New Westminster, BC. Beachwood smoken malts weaved with banana and clove gives this unfiltered wheat beer its great unique taste. 5,2% abv og 15 ibu Den var ok, men ikke oppe at ringe..
Nu nummer 8, Chocolate hazelnut fra Hectic: Mens min ene makker drikker nr 10 Espresso stout (Hitochima, Japan) Og den anden sidder og spytter i en lille nr 6 Jet Black Heart (Brewdog)
Harbin NBA Meget tynd Kinesisk øl. Ingen smag, men gratis i Holiday Inn Harbin "Loungen" når man bor i et Excecutive Room. Til den pris er der meget der kan drikkes!
håber sku ikke det er live de her øl, for så skal jeg ikke ud og kværne øl med dig.. dejlige eksotiske indslag
Hahahahaha nej nej bare rolig. Det er et par dages opsparede billeder. Internet har en slem tendens til at være virkelig langsomt her i Kina, når det er vestlige sider der besøges (nå ja og selvfølgelig direkte blokeret!).