Godt valg! Vi har vist haft den i tråden en enkelt gang eller to før Tror godt vi ved hva du skal ha med hjem fra USA næste gang
Du drikker da ikke spansk øl i England, nu står Verden ikke længere @Schwert - vi må have dig ud af første salen igen i CPH... - men godt du bidrager til denne tråd..
Desværre intet foto - men var på Warpigs i weekenden - nu forstår jeg hvorfor det er der I mødes. Fedt sted! Helt sikkert ikke sidste gang
Har det ikke kun været en enkelt gang? og var den en opfordring til at vi skulle gøre det igen? Det var bestemt ikke tosset!
Nyhed til alle fans af Heineken og KLM: https://blog.klm.com/worlds-first-perfect-draught-beer-aboard-a-plane/ Måske skulle SAS overveje at indgå et lignende samarbejde med Mikkeler (drikker ikke selv øl, men fornemmer i tråden her at netop denne øl er meget populær)
Et par øl fra et nyligt Berlin besøg Første er Paulaner fra Muenchen fra en Bayersk restaurant Den anden Berlins egen specialitet Berliner Weisse mit schuss enten rot som herunder med hindbærsaft eller gruen med skovmærkesaft
Som opfølgning på @alexanderln 's tur til Krakow. Virkelig fed by, årets positive overraskelse. Også en tur til Auschwitz/ Birkenau, så deprimerende at se industrialiseret og systematisk ondskab.
Det bliver de sikkert glade for at høre i Dublin Specielt, når de erfarer, at det var en slåfejl, så der skulle stå "OK øl".
Er i byen i Bangkok med en ven. Er på Jusmag, der er Royal Thai Air Force Base, midt i Bangkok (lige bag den danske ambassade), der har en bar for amerikansk militærpersonale. De spiller meget Dolly Parton og den slags, og her om fredag en har alle de amerikanske officerer deres koner med. Virkeligt interessant sted, og det er taxfree, så relativt billigt. 110 baht for den her, fx. Drikbar, men ikke noget særligt.
Fortsatte med den her, der er dejlig bitter, men aldrig bliver min favorit. Ville gerne tage billeder af stedet her, men der strengt fotoforbud, så nøjes med at tage snigerbilleder af øllene.
Min makker fortsatte med en Koma Longboard, mens jeg tog endnu en Red Tail som jeg faktisk blev mere og mere fan af. En veninde er kommet til, og de prøver nu Blue Moon.
En gang Salmon Pants fra Mikkeller efter den månedlige løbetræning i MRC. Hvis i er løbere skulle i prøve det. Der er hold for alle tempi og distancer, det er gratis, man møder nye mennesker og man får en kold øl bagefter. Løb også med dem til DHL, med øl før (et par nip), under (halvt glas) og efter (to glas). Som de siger, øl og løb går godt i spænd "klubhuset" til DHL Mikkeller Running Club i går lørdag
Live fra Chiang Mai. Ja jeg ved godt at vi haft den mange gange før, men den er altså blevet min foretrukne her i Thailand. Og så er set min første øl i denne uge!
Hva' fa'en, det er sgu da snyd. I Mikkeller Running Club Bangkok koster det THB250 pr gang. Og så får man een øl bagefter