Nej, det orkede jeg ikke at spørge om.. men jeg lod nogle af fritterne ligge og der var rødbede i burgeren.. samt jeg spiste al min salat.. og jeg sprang frokost over.. holdt møde med mit team herude.. Så undskyldningerne står i kø ;-)
Ølfestival I Pyongyang. Skulle måske på listen over steder man skal besøge hvis man er i nærheden. Air Koryo har flere ugentlige fly fra Beijing , men måske skal man holde sig til Oktoberfest i Muenchen http://mashable.com/2016/08/15/north-korea-beer-festival/#MEBfarf1JSqj
Urquell slår Tyskie. Begger koster 10 zl (18 kr) for 0,5 L på restaurant og en lille heads up (skrevet i "Det gjorde I faktisk OK, SAS" tråden) Nu serveres Mikkeller's IPA også på SAS' kortrute! Den er altså en del bedre end SkyHopper!
Hoegaarden fra fad i loungen "The Loft" i BRU. Jeg havde aldrig set denne version som er en rose udgave der kun udskænkes i Benelux landene. Holder kun 3% men var en god tørstslukker på en varm dag. Man kunne også få Stella Artois og Leffe på fad i fine glas som man kan se på billedet.
Mener ikke vi har haft denne her før . Gik godt til Belgiens nationalret Moules marinieres - 1kg muslinger serveret i gryden og med fritter som eneste tilbehør