Jamen så må der jo komme lidt input hvis tråden her er ved at gå død. Ursus ( bjørn) lager 0,4l og holdt 5% på Red Angus Steakhouse i Bucaresti. Var udmærket som ledsager til en dødkedelig burger.
Kan vist lige nå årets sidste bidrag på ølfronten. Fra en julefrokost 2. juledag. Hornbeer juleøl håndbrygget af Jørgen Fogh Rasmussen (ja det er broderen) og holder hele 9% så heftige sager til silden og sylten
Wit hos Mikkeller som gav gode minder om Sky-Wit'en for længe siden Herefter mødte vi et andet samfundslag på Freddys Bar og fik et gensyn med FF
Udmærket litauisk øl fra et restaurantbesøg i Kaunas Volfas Engelman Balta Pinta. Alm lager type og holder 5%
Der kommer ny øl hos SAS, det skulle være på vej ud og til alle fly, ikke kun Long Haul..- meget mundret navn, Plane Ale...- fra Mikkeler selvfølgelig
Med alle de negative vibes mod SAS må vi trods alt rose dem for deres Mikkeller Joint Venture glæder mig til at smage den om et par uger.
jaja, dig og Peter L er jo også "like this" gode venner.. - haha, men så slet ikke et dårligt valg heller, sådan at kende...
Hvis jeg havde vidst at jeg var 1 post fra post #1337 i øl-tråden havde jeg købt en øl til, selv til halvnorske priser :O
Lager type stout i HKG Premium Plaza L7 (ved UA/TG lounges). Det er ikke en succes. Udsigten er dog god, til runway og gates. Utrolig forskel der er på denne Premium Plaza og den ved gates 10-20. Denne er længder foran!!