Ved at reducere størrelsen og via laptop lykkedes det alligevel med et billede.... Tsingtao, DRAFT... i en dåse! og som det er i Kina: Alkohol >=3,1%.. Smagte lidt af vand... og lidt af hvad jeg forestille mig at tis smager af...
Lidt en "anderledes" en - det var "ude" men faktisk kun ved frisøren... Min frisør brygger øl, som han servere til sine kunder når man bliver klippet - samt G&T om fredagen Men man kan også købe dem med hjem og det har jeg så gjort her til Påsken Så frisørens Påskeøl. Fik lige en i går aftes. God smag med karamel og lakrids i den. P.S. Han klipper også ganske godt
IPA nydt på Haven bar i Havnegade( rundt om hjørnet for undertegnede), god udsigt over havnen og bare fint sted at slappe af og få en god øl! IPA, som jeg kan lide den, denne øl blev released 5.5.2017..
I går var vi med MRC løbeklubben på Baghaven (Refshaleøen), hvor der var bryllup for en tror jeg nok, brygger fra Mikkeller San Francisco og mange øl. Jeg nåede da at blive lidt små beruset inden jeg vendte snuden hjemad. Han forstå at lave øl og "happenings"
lidt forbruger info, når der skal ses på rejser og drikkes øl, hvor man rejser hen.. oversigt over priser på øl i Verden: http://nordic.businessinsider.com/cost-of-beer-around-the-world-2017-5?r=US&IR=T
Synes Ho Chi Minh City mangler som vinder over Prag. En pint på en bar kommer ikke over 20k vnd = 1usd.
Fik et par fyraftensfadøl på arbejdet! Så nu går snuden hjem efter hveder! Det er næsten tømt.. vi svæklinger 2x 29L kunne vi ikke..
Istanbul var på @Kristian´s øl top 10 liste over billige ølpriser i hele verden så her kommer en af de billige af slagsen. Indtaget fornyligt i Fatih området af Istanbul. Pris 12 TRY = 22dkr