Du drikker en Chernigivske Eko Pivo. Prøv også en Slavutych (ejet af Carlsberg) Øl er billigt i Ukraine næsten tjekkiske priser
Jeps, men ejeren a bilen synes ikke det skal testes åbenbart... Noget med at der er mange biler & kænguruer der bliver ødelagt af sammenstød. Mit påhængs bror er på working holiday hernede. Vi havde længe gerne ville til Australien og så kunne vi få det til at passe sådan nogenlunde, og hun synes det var smart med gratis billeje! Så fulgte camping bare med. Hvis ikke det var for de distancer vi planlægger og den der 3,8 liters V6 der drikker som [indsæt billedsprog for ca. 6km/L her], så havde det sikkert også været en økonomisk fornuftig beslutning! Det bliver nok det hele værd når vi får brug for 4hjulstrækket!
Var så heldig at være en tur i The Pier First Class loungen i HKG i sidste uge. Havde chancen for at smage CXs special bryggede Betsy. Personligt vil jeg nok foretrække dem SK serverer fra Mikkeller. Nu blev den så heller indtaget i 35000fod.
Min medbragte færøske øl nydes på terrassen efter en cykeltur med fruen gennem Dyrehaven til Bakken og et kaffe pit-stop i krostuen på Skovshoved Kro. Efter sådan en tur fortjener man en kold øl og alle øl smager sikkert godt!
En house IPA på Brus / To Øl på Guldbergsgade. God øl og burger og god stemning her til aften. Proppet med unge og gamle.
Jeg nævte i god weekenden tråden noget om at min plan for Sydney var en bro, et opera hus og nogle øl. Det skulle vise sig at det hele kunne gøres fra hotelværrelset på min 2. nat! Jeg forsøgte at få det hele på et billede, men det går slet ikke i mørke så det bliver til 2: Jeg har i løbet af turen ellers fået fulgt @clager's råd om at stikke til noget af de mere kendte, sidst blev det til 24 carlton dry. Nu er jeg i en by, så det er nemmere at rette op på eventuelle fejl, men Mountain Goat Pale Ale gør det faktisk ganske udemærket!
Man kan da ikke være i Oz uden at snuppe en Coopers, med det ser da ikke dårligt ud med en svindlerøl
Hello fra Montreal. En af de gode lokale canadiere som jeg fik til maden igår aftes på Reubens deli. Og selvfølgelig i et frosted glas.
Sidder i Kiev. Har fået et par stykker af denne her de sidste par dage. Den smager faktisk ret godt selvom jeg var noget skeptisk til at starte med.
Loungen i Wien. Her er om muligt flere mennesker end i guldstuen i CPH. Godt jeg har arvet min mormors albuer. Fik både øl og en plads med udsigt...
God aften fra SLOW lounge i Jo'burg. Det blev hurtig klart at slow beskriver deres internetforbindelse. Der er der heller ikke meget tid til med et imponerende madudvalg og hele 16 (!!) forskellige vine der lige skal prøves den næste times tid inden afgang
Fik denne her i Quebec City. Øllen er velkendt. Min favorit blandt de store amerikanske mærker, men i en special flaske udgave , jeg foretrækker dog longnecken.