Det var slet ikke så slemt som jeg havde frygtet, vi kunne fint være ved udendørspoolen det meste af dagen.
Ikke så meget nyhed her, men pitstop i München lufthavn på Hilton på vores Road Trip til Italien (skal jo være lidt InsideFlyer relevans i turen). Så klassisk weiss bier sig vass bitte (mit tysk stinker....men virker fint med et smil): Endte med at tage nummer to øl med op på værelset - lige for at kunne sove lige....
Troede at øl i Vanuatu kun var en kedelig Tusker pilsner ( i øvrigt et navn de også bruges i Kenya, er der en relation?), men så smagte jeg en Cascade Stout. Et væld af chokolade og kaffe fylder munden.
Lille øl på Hilton Nürenberg Ikke så meget at sige.... standard øl - jeg var tørstig og den var kold....
Kan ikke i lægge jeres sodavands betragninger i den dertil indrettede tråd. Tak. Så her bliver det alt med %%. https://insideflyer.dk/forums/threads/sodavandstråden.2308/
Lidt øl fra Russian River Brewery Company i Santa Rosa, CA. Startede med en STS pils, men det var lidt for bitter til min smag. Min datter drak en English Pale Ale som var rigtig god - det blev øl nummer to. Meget hyggeligt sted med masser af burgere, wings, ribs og hvad dertil hører Over There.