Normalt drikker jeg kun øl på afterski, da jeg egentlig bare ikke er særlig vild med det (men det er nu engang det eneste der rigtigt duer på afterski). Lidt samme situation befandt jeg mig i forrige fredag - jeg var på Wagamama og sådan noget mad indbyder nu mere til øl end den rosé (jo den er god nok), som et par af de andre søbede i Jeg fatter jo ingenting af sådan et ølkort, men en af de andre anbefalede en Kirin. Den kender I sikkert godt alle sammen, men jeg var positivt overrasket nu det var øl
Endnu en grund til ikke at drikke øl - eller stå på ski, bestem selv årsag og virkning.. (duk og væk )
Var til lancering af denne kaffestout på Brewers Inc i fredags. Den smagte fantastisk. Naomi fra Moll Mikrobryggeri
Jeg er lidt usikker på om den hører hjemme i øl eller mad tråden, men så er der dømt Oktoberfest på Amager!
Når valget står på Heineken, Stella, Becks, Warsteiner og andet kedelig international lager, så må man hente noget langt væk fra. Jeg må indrømme jeg ikke havde forventet at drikke en Coopers Pale Ale i UAE
Se her hvad SAS nu har fundet på. I samarbejdet med Mikkeller har man fået en øl cocktail på kortet. Hvordan smagte den, tja bum - Vil nok ikke gentage forsøget på næste tur med SK. Men sjovt initativ. Serveret på C-class MIA-CPH forleden.