Nå men så må lige have liv i den tråd igen.. Indtaget på Crowne Plaza Copenhagen. Virkelig dejlig IPA.
Når nu ingen vil anmelde den fortrinelige Inside Flyer øl, må jeg gøre det.. den smagte ganske udmærket og scorede relativ højt på vores årlige julesmagning, så tak til @Henrik Olsen for denne lille smagsprøve... smager af jul, dvs. stjerneanis, kardemomme og kanel.. - noterne er skrevet inden der gik for meget alkohol i den
Ny skal bryggerholdet også med - så @Perdan og @T4L med gemal havde mange fingre med i spillet om frembringelsen af denne øl. Til tapningen skal @lionshield også takkes for en hjælpende hånd. Hvad tænker I om øllet? @Perdan du må jo som "café pusher" have prøvet en del juleøl de sidste par måneder? @lionshield - du fik også lidt med hjem - hvad syntes du? @T4L - har I været hjemme til at smage på dem?
Udover glasset er der ikke meget at sige om øllen....og glasset er jeg nu heller ikke imponeret over...
Beer chips fra Mikkeler: Mikkeller has joined forces with the potato chips company Lokale Rødder (Local Roots) and created two types of beer chips with organic potatoes from Kiselgården and ingredients from the world of beer. Magnus Sonne from Lokale Rødder explains the inventive process. http://blog.mikkeller.dk/mikkeller-x-lokale-rødder
Internettet var lidt langsom til at loade, så var lidt spændt på at se hvad der gemte sig under overskiften....en blonde ;-)
En af de mere usædvanligere øl. Ser tysk ud. Men er en Imperial lager fra Costa Rica. Smagte fint. Fra “Club America” loungen i MIA.
Tilsyneladende er CX stoppet med deres Betsy øl. Det synes jeg egentlig er en skam. Det gør jo så samarbejdet mellem SK og Mikkeller endnu mere specielt og faktisk synes jeg det er et af de bedre tiltag SK har foretaget sig og en rigtigt fin måde at skille sig ud fra “resten” på. Så ingen Betsy...men så blev det en Hong Kong Beer Amber Ale. Heller ikke helt dum, men kunne godt have været lidt køligere. PS: oplukkeren var blevet væk, så måtte vise damen bag disken hvordan man løser det problem i DK.
Dragons Back IPA Lidt tynd i smagen sammenlignet med Hong Kong Amber Ale. PS: man havde i mellemtiden opdrevet lufthavnens oplukker...