De fleste ølbarer i HK ligger samlet i et lille distrikt. Prøv f.eks de Belg, 21 Elgin St., Central, Hong Kong Her tilbragte jeg sidst en munter aften
Kig her efter brewpubs https://www.ratebeer.com/breweries/hong-kong/0/93/ Du kan også finde mange af øllene på barer i Central.
RESPEKT fra DSGM, en person der ikke MENER at have været et sted her på det sidste, forstår at feste igennem..........................
Eller er ramt af en middelsvær grad af distræthed. Havde en kollega, der havde en snert af det; den historie kommer en anden gang.
Så fik jeg smagt den nye SAS og Mikkeller øl Hazy IPA. Den kn godt gå hen og blive et stort hit. Den var frisk og lækker og ikke så humlet som en IPA kan være.
Fik denne øl til eftermiddag i Chicago: En Goose Island 312 som er en hvedeøl. Var så god at jeg købte et par flasker med hjem til værelset i aften
Mikkeller og SAS: alkoholfri øl: Var faktisk god og frisk. Den kunne godt være et alternativ til en almindelig pilsner (fx Carlsberg og Heineken), men ikke en erstatning for en god øl med smag og karakter. Den bruges også som øllet i Mikkeller Beer Mixology, hvor den blandes med en vodka med blandt andet ingefær. Også en frisk drink.
Synes tråden var næsten helt væk, lige som jeg har været i et stykke tid. En enkelt, på vej hjem fra Cypern på terrassen i aspire lounge Larnaca
Lørdag aften og i Singapore.... Hvad skal man give sig til. Jow da - ned til Clarke Quay og se noget fodbold - det passer lige med tidspunktet og så er det jo lige området med mange mennesker Fandt mig et sted (mikrobryggeri), hvor der var gode øl og fodbold. Menu var fin: Efter kampene var slut besluttede jeg mig for at kigge videre - @Kristian hvor er du? Nå men ved at være sidste øl for i aften - i morgen venter mere arbejde
I forbindelse med øl-tråden vil jeg lige lede opmærksomheden hen på hvad jeg kalder at samle pokémon for voksne Untappd hedder appen og det går ud på at man hver gang man får en øl, ny eller gammel, tjekker den ind med destination, billede og rating. Man kan så tilføje sine venner og se hvor mange unikke øl de har smagt på. Add mig gerne mit brugernavn er: NichlasBeerHound