Klokken er 15.00... Dag 2 efter efter thypoonen Mangkhut har passeret Hong Kong. Jeg ankom i går aftes, lettere forsinket pga travlhed i HKG. Landede ved 1800 tiden til en by hvor der stadig hang store sorte skyer over. Der lå væltede træer, grene, blade og glasskår mange steder. Der var lang ventetid på en taxa men til gengæld meget lidt trafik. I dag skinner solen og borset fra mange væltede træer og afbrækkede grene, er byen tilbage i fuld vigør. Solen skinner fra en blå himmel, enkelte skyer og høj luftfugtighed...tid til et pitstop.
Hahahahaha jajajajaja ok. Er da lige stået af og har da også krydset vejen. Men jeg var altså i Kennedy Town og spise på Fish & Chick (en slags tradition) og bestemte mig for at få lidt motion og gå tilbage. Efter ca 2/3 af vejen var jeg ved at være godt gennemblødt og skiftede til MTR. Den er godt lummer i dag. Skal med LH kl 2305 i aften, så det handler lidt om at få tiden til at gå.
Vi burde måske indføre en ikke-øltråd. Sidder her i loungen i Khomieni International Airport i Teheran og må nøjes med 0,0% med forskellig smag. Glæder mig til om to timer, hvor jeg sidder i et Austrian fly på vej hjem og kan nyde en øl. Heldigvis er jeg på vej hjem til Ølentusiasternes Julebrygdag, hvor de gode juleøl lanceres torsdag aften på gode barer rundt i byen.
@alexanderln Man skulle nu ellers tro at de japanere havde lidt nok med både atombomber, jordskælv og a-kraftulykker.. Men så skal de sørme også have en Mikkeller-øl stoppet ned i halsen! Det er åbenbart fedt, at sparke til nogen der allerede ligger ned...
Og en lokal Orion-bajser fra verdens næststørste akvarie på Okinawa. 36 kr (600 yen) for sådan en nydelse lige foran rokker, hvalhajer mm. Det’ sgu i orden
Kan se I også nåede et besøg på GenkiZushi i Shibuya med robotsushi God kvalitet til billige penge. Og Kirin fra robotten.