En lokal Ishigaki-øl på terrassen på Intercontinental. Udsigten fejler ikke noget (upgraded værelse ), men øllen smager af Sake... så den ser flottere ud end den smager!
Ny Mikkeller i Northern Trail serien her på A321 med wi fi til DUS for nok 20. og sidste gang i 2018. Var lidt nervøs da jeg så farven at den måske havde cherry smag, tænkte på Cherry Coke, men heldigvis ikke . God smag. Jeg slog blitzen fra for naboen sover. P.s det der SAS kortrute wi fi er bare spitze.
Ikke den store rejse, men trods alt en rejse En weekend i Sverige med en ganske god IPA fra Halmstad.
Der bliver drukket for lidt i den her tråd... Ikke særligt eksotisk eller spændende, men en Leo kan jo altid klemmes ned, når man er i Thailand.
Er blevet ret vild med Mikkeller efterhånden, men men men, jeg syntes ikke rigtigt jeg kan lokalisere dem i butikkerne rundt omkring ?
Irma har Mikkeller på dåse, og så kan man købe dem i Torvehallerne i Kbh og på flaske og dåse til at tage med fra nogle af hans barer og restauranter.
Når bønnerne fra Amager kommer til byen. Nej, jeg løb ikke med i Marathon, men skulle møde med en, der gjorde, og en cykeltur fra den anden ende af øen og hjem igen, er vel tilsvarende?