En lokal færøsk Okkara Classic nydt i sol på havn i Torshavn. Smagte læskende godt efter en 9 km løbetur sammen med en Japaner på ringvejen rundt om byen, med en fed udsigt på en stor del af ruten da man løber oppe i tærren. Det med en øl efter en løbetur har jeg lært i Mikkeller Running Club
Coney Island Mermaid Pilsener nydt på boardwalken på Coney Island. Lækker pilsner med god humle - lidt ala Brooklyn Lager som også kan købes herhjemme. De øl jeg købte i New York lå i prisniveauet 6-10 USD, men jeg holdt mig også generelt fra Manhattan. Om 14 dage går turen til Kiev - her forventer jeg øl i en helt anden prisklasse.
Fra i mandags på Nørrebro Bryghus, hvor jeg er medlem af deres såkaldte "Øl-forum". Det var en ufiltreret Indian Pale Lager med det fantastiske navn: "Det er en syg høne der har lagt det æg"
Plane ale og saltede mandler Fik en med til tasken af den rare Hr. Purser, ingen andre skal have idag, så du kan få en med hjem hvis du har lyst. Jo tak!!
Irriterende at være kørt ud i vildmarken og have købt lorte øl, men må erkende bdet ikke smagte vildt godt! Hvis det ikke havde været for musene havde campingstedet ellers været udemærket!
Et par eller tre sixpacks Foster' s eller VB havde da været fint men du skulle have håndbrygget fra Jim and Joe og derefter gik det galt. Måske er det noget for en tørstig kænguru
Der kan godt være at jeg er ved at blive gammel, men jeg har stadig tid til at lære at mine fejl. Kænguruer slingrer nok i forvejen.. det var ikke for sjovt at der blev trykket på bremserne da en sprang ud foran.. Kødet smager jo meget godt, men jeg tror bare der er bedre slagtemetoder der ikke skrammer bilen
Der er nok en grund til de der store kølegitterting foran bilerne... Hvordan fandt du på den "skovtur"?
En øl fra Pinseferien i DK: Klosterøl fra Øm med en historie bag. Denne IPA smagte sq godt må jeg sige og tilmeld har den øko stempel De har en 6-7 forskellige slags og er kun kommet igennem halvdelen i dag