fortæl hvorfor 1337 er så vigtig? Reinheitsgebot eller anden talkombination? jeg tænker, der er langt til 1662...
https://en.wikipedia.org/wiki/Leet Synes også vi så en i en anden tråd, d.13. muligvis, for husker at både @Ulrik og jeg var ude og flyve dagen før det kunne lade sig gøre. De skummer altid meget de Mikkeler øl!
Plane ale på A320neo Jeg er fan. Ikke ligeså bitter som Cloudhopperen stadig med en 'mikkellersk' signatur
Da jeg tjekkede ind fik jeg en voucher der gav en gratis sake ved køb af en drink. Fik at vide at den ikke var så dårlig at den skulle bombes, og den var faktisk OK, og blev skyldet ned med en hibiki (denne gang ikke 21 års, desværre). Så skulle jeg også rundt om ølene og det blev til et par udemærkede sapporo, en ikke så spændende Atami pale ale og en yebisu, der var ok men heller ikke meget mere.
Hej fra Hilton NRT. Fik en "drink voucher" der kunne bruges til en øl, vin eller sodavand kun i glas og ingen valg. I det mindste bedre end hoteller der glemmer at give restriktioner ind til man bestiller.. Overvejede om det var værd at bruge voucheren, men hvem siger nej til gratis øl. Bar designet bekræftede at det var det ikke(ingen stole i baren), men så kom der popkorn og så tænkte jeg at det måske var alligevel, indtil jeg hørte friske popkorn poppe og fandt ud af at mine var kolde. Det var meget brok for øl-tråden. Undskyld! Her billede:
Den måde som nogle japanere er på kunne det godt være lidt cyborg, men den rigtige robot var det ikke! Den fik jeg dog fra i en karrybiks i foregårs. Og nu tør jeg slet ikke sige hvad jeg troede en velskænket fadøl var.. ikke noget jeg selv har oplevet!
Lidt øl fra Down Under: Den første en lille Tasmansk djævel: Dette er en craft beer fra Victoria, en Hawker pilsner. På etiketten står der at en hawker er handelsmand der rejser fra sted til sted (det må være mig) og ordet kommer fra det svenske "hoker", de mener nok høker (og fra DK )
Fra et nyligt besøg i Prag. The real thing. BUD. Budějovický Budvar - ikke Budweiser fra U.S. licensbrygget i Europa. Dejlig velsmagende øl i det helt rigtige ølkrus med fint skum. Og sådan en fætter koster i Prag mindre end en Cola !
IPA serveret i et Bud Light glas. Smagte ok selvom den kun var 4% pga lovgivningen i Utah... Mormoner er underlige!
Drak en Goose IPA på hotellet i Washington. Vild med selve tappehanen Der er hver aften fri bar i nogle timer. Dertil snack service. Hotellet er Embassy Suites by Hilton i Georetown.
Fra et nyligt besøg i Muenchen. Ein Mass (1 liter ) Hacher-Pschorr Urlager. Dejlig frisk lokaltbrygget bayersk øl med fint skum - øllen holdt 5%. Indtaget nør Viktualienmarkt i hjertet af Muenchen.