Corona virus - og optjening af status

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 6/3/20.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    ANA har meldt dette ud:

    upload_2020-3-25_15-42-20.png
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Radisson:

    As COVID-19 affects travel plans around the world, we believe our Radisson Rewards members deserve to use the points that they have acquired and should not be penalized due to circumstances out of their control. As a result, Radisson Hotels is suspending it’s point expiration policy by 6 months, effective March 1, 2020. We have also extended the elite status of our members through February 2022, for those that would have expired February 2021. In addition, e-certs earned using the Radisson Reward Visa card, that are scheduled to expire between March 1 and June 30, 2020, can be redeemed through June 30, 2021.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Tak - post ovenfor opdateret
    Kan man lave en Wiki?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Enig - det er er absolut minimum. Men ro på - der kommer mere vil jeg tro.
     
    PENSIONISTEN, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Post: Check :)
    Wiki: Det er jeg ikke sikker på at forum toolet lige understøtter. Så skal det være en alm Wiki på wikimedia som vi satte op?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Enig - SAS starter forsigtigt ud her, men budskabet fra SAS med det jeg blandt andet har snakket med dem om at LTG og lignende ting ikke må komme i klemme. De har bare taget de korte briller på lige nu. Jeg nægter at tro på at SAS vil lave folk miste status og dermed miste kunder.
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Her kom Hilton:

    6821B866-7638-4856-9F57-E9D99FB14D94.jpeg
     
    DanielBahn, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Intet så skidt, at det ikke er godt for nogen...
    LOT har nu besluttet at sætte flåden på jorden indtil den 11. april, det var 28. marts indtil få dage siden. Dermed er det nu endeligt, at vores påskeferie ikke bliver til noget (ikke at der var nogen tvivl før). Ombooking har været gratis et stykke tid, men ikke til samme pris, og jeg vil ikke smide 25k ekstra efter den. Så lige i vores tilfælde ret fedt alligevel at kunne få points.
    Til "ægte" frequent flyers i *A, jo, mon ikke der kommer mere når der mere klarhed over, hvor længe flyene kommer til at stå på jorden.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Oprindelig var det den polske regering, der lavede landingsforbud for fly, der var startet i udlandet. Så havde LOT jo kun én mulighed. Jeg gætter på, at regeringen har forlænget landingsforbuddet.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  10. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Mon denne udmelding skal forstås således, at følgende billetter er status point givende :
    March - CPH sk IAD sk CPH - Flights cancelled, tickets refunded.
    April - CPH sk ZRH sk OSL sk CPH - Flights cancelled, voucher requested.
    Der er ingen information om, hvor, hvordan og hvorledes, man får godskrevet pointene.
     
    SophieHendriksen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  11. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Du skal selv kontakte EuroBonus og bede dem om at registrere pointene
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Så til Prins Knus, det er en mail til EB og ikke efterregistreringsforularen?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  13. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Jeg synes simpelthen dette er en vanvittig unfair løsning fra SAS ' side og en direkte hån mod deres EuroBonus-medlemmer, set i forhold til hvad andre selskaber gør af tiltag. I hvert fald, hvis man skal tro dette. Jeg har endnu ikke modtaget eller set en officiel meddelselse fra SAS.
    Jeg ligger personligt ikke inde med nogen bookinger hos SAS indtil 30. april - dog en enkelt rejse med Turkish Airlines.
    Når jeg booker rejser i arbejdsregi bookes disse tidligst en uge før afrejse - typisk et par dage før og sågar nogle gange på dagen. Det er de færreste virksomheder, som planlægger møder så langt ude i fremtiden, at man som forretningsrejsende vil have bookinger liggende i denne periode, hvor SAS giver en grace-periode. Dette kommer til at ramme de mest loyale rejsende, som ligger og flyver intra-Skandinavien på ugentlig basis hårdest.
    Min Diamant-status forsvinder næste måned, af denne årsag, men hvad kan jeg egentlig også bruge det til? Jeg har allerede en kagespade og guldkort give-away, får jeg heller ikke noget ud af.
     
    Thorkild, SophieHendriksen, RejsendeKim og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Det er det jeg siger, SAS fedtspiller, venter og ser hvad deres nærmeste konkurrenter gør, finder så en løsning som er absolut minimum. Ikke noget med "her kommer vi og nu skal i bare se.."
     
    PENSIONISTEN, Henry og OIB "Synes godt om dette"
  15. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Korrekt. Skrev til SAS diamond emailen og har fået oplyst, at jeg skal kontakte dem igen, indenfor 3 måneder efter min status udløber. Først herefter vil de godtgøre point for aflyste flyvninger...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    664
    "Synes godt om" modtaget:
    1,980
    Point:
    93
    Hov, du glemte, at du på udvalgte ruter kan få en gratis cola, hvis du har Diamant-status. Det er da en fordel, der vil noget!
     
    DanielBahn, Henry og OIB "Synes godt om dette"
  17. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Hov, det glemte jeg :) Jeg beklager! Årsagen til det, er jeg på 99% af mine rejser flyver på SAS Plus grundet fleksible bookinger.
     
    jespersm og Henry "Synes godt om" dette.
  18. RejsendeKim

    RejsendeKim Nyt medlem

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    10
    Point:
    3
    Jeg er helt enig. Og igen synes jeg også det er lidt af en skändsel at SAS får ökonomisk hjälp, men når det kommer til at hjälpe kunder i denne tid, så er der godt nok ikke meget at komme efter.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    En solstråle historie fra Iberia Plus. Jeg manglede 225 elite (status) point for at blive Oro medlem i optjeningsperioden som slutter her i marts. Det svarer til en enkelt business til Madrid eller en t/r på en fleksibel øko. Skrev til dem og hældte vand ud af ørene.

    Det gav pote og nu er jeg Oro medlem (OW Sapphire) til og med 04/21. God stil.

    Da SAS ikke flyver til MAD og jeg skal rejse dertil rigtig mange gange pga mit nye arbejde må jeg jo vælge et andet selskab.
     
    GertrudSand, Thorkild, PENSIONISTEN og 8 andre "Synes godt om" dette.
  20. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Listen ovenfor opdateret med BA udmelding (reducerer optjeningskrav med 30% for medlemmer hvis medlemsår udløber i april, maj og juni)
     
    Ulrik, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side