Er det bare mig der synes det er irriterende, at man har fjernet ens Point Saldo oppe i højre hjørne på ens forside og man skal klikke på "Oversigt - pointsaldo mm"?
@Nicki Lolk Sørensen og andre, det hører jo nok, desværre, under I-Lands problemer... - men synes nu alligevel det er lidt dumt, at det er fjernet
Hmm det er åbenbart kun på sas.dk det er sådan... på flysas.com, sas.no og sas.se vises point saldo stadig oppe i højre hjørne! EDIT: mente selvfølgelig sas.se og ikke sas.dk!
Saldoen er tilbage på sas.dk, har lige bestilt 5 x retur rejser rundt omkring i Europa på Friends & Family tilbuddet.
@Michaelolesen bare for at gøre det endnu mere mystisk, med min Chrome Browser viser den ikke Saldo heller på flysas.com eller sas.no...
Det ser sgu ud til at være meget tilfældigt. Lige nu viser sas.dk fint saldoen i øverste højre hjørne i IE, men ikke i Chrome... Men ja, det er vist lidt I-lands problemer Men ikke desto falder det tilbage på SK IT. Det må de da kunne gøre bedre, på baggrund af alle de eksempler der har været oppe at vende.
@Kristian , prøver også at få overtalt fruen til New York, men hun er ikke så god til det der med tidsforskelle. Dog er hun helt vild med NYC, så jeg tror jeg "vinder".
@Ulrik - hold da op, der er sku en der "grønthøster" VIP billetter.. - men smadder godt.. og så lidt optionstown oven i...
"Ask Eiwind" fra denne måneds Scandinavian Traveller. Er spændt på at se betaen.. men også lidt urolig for den nye Eurobonusplatform anno 2016.. håber ikke det betyder endnu en devaluering...
Jeg håber, at SAS for de 54 millioner Euro også vil udskifte deres back end-systemer, for ellers kan det være fuldstændigt ligegyldigt. Så vil kundeoplevelsen forblive lige så ringe som den er i dag. Det har jo ikke ligefrem forbedret den at de søsatte den seneste nye webside. Forhåbentlig er det bare formuleringen der ikke er præcis nok, men jeg kan godt blive lidt urolig for om man bare vil bygge ovenpå den eksisterende platform. Men en helt ny platform vil selvfølgelig også godt kunne føre til flere "enhancements".
Interessant. Man kunne jo også håbe: at man fra 2016 så kunne søge og bestille Star Alliance awards online, istedet for at skulle ringe til en ung gymnasie elev i deres call center som tror SAS PLUS er det samme som LH business eksempelvis Det ville sørme være rart, og tidssvarende.
Flot SAS, nu har jeg så ingen bookinger...: Så de 5 jeg havde i går de er så hvor...??? Andre med samme problemer? Man er jo ikke imponeret over stabiliten og driften af den hjemmeside. Ville da blive en anelse trist hvis alle mine SAS bookinger var slettet.... Bare en anelse...