Jeg tror, at Kristian mener at pointene har været registreret, men at de nu ikke længere bliver vist på oversigten.
Har oplevet det samme for et års tid siden - men det faldt på plads efter et par dage. Uden at jeg skulle gøre noget (såvidt jeg husker, var det også efter en vedligeholdelse af SAS hjemmeside). Så mit forslag er: Check i begyndelsen af næste uge. Hvis der stadig er problemer, så skriv til SAS
Det her i al fald sket før, bl.a. her: https://insideflyer.dk/forums/threads/3750-point-forsvundet-fra-min-konto.1933/#post-23156
Tjekkede lige min app. Den ser ud til at fungere fint mht basis vs ekstra point. Dog opdagede jeg lige at SAS kun kræver 10 flyvninger til sølv... Plejede det ikke at være 20 flyvninger eller 20.000 point? (Guld er stadig 45 flyvninger eller 45.000 point). (https://www.sas.dk/eurobonus/om-eurobonus/Medlemsniveauer/solv/) Nogen der ved hvornår de sænkede kravet?
Læste lige at SAS’ innovationsafdeling sammen med en stor elektronikproducent er klar med et ur, der giver de rejsende boardingkort og alle nødvendige rejseoplysninger på armen. Se: http://www.check-in.dk/sas-giver-dig-boardingkortet-paa-uret/ Jeg vil hellere have nogle *A løsninger, så vi har fuld service på rejser med forskellige flyselskaber (Eksempelvis CPH-FRA med SAS og derefter ud fra Frankfurt med Lufthansa). Hvis jeg bestiller billetten hos Lufthansa, er SAS-delen af rejsen et sort hul m.h.t. informationer om gate, forsinkelser etc. Jeg får hverken oplysninger fra Lufthansa eller SAS (selvom jeg har registreret mit EB nummer i reservationen)
Det er et par år siden, husker ikke om det var i '14 eller fra primo '15 Ellers var vi nogle, der kun med nød og næppe kom i nærheden af noget der bare ligner noget .
Enig. Jeg synes også at de hellere skulle koncentrere sig om deres kernesystemer (bookingsystemet, hjemmeside m.m.) i stedet for at kaste sig ud i alle mulige projekter som måske, måske ikke, bliver en succes. SAS er efter min mening stadig bagud når det gælder reservation af rejser (som jo burde være deres kerneområde). Fint nok at de gerne vil give mere værdi til deres kunder. Men start nu med at få styr på det SKIT der ikke virker...
Så er den igen gal med SAS' hjemmeside. På nuværende tidspunkt kan man ikke se sine bookinger på hjemmesiden (jeg kan i hvert fald ikke): Man kan kun ryste på hovedet af SAS og SKIT...
JEP, og så er der den sædvanlige smøre "Det var meget bedre i de gode gamle dage" (husk bare da BF blev til IF) NÅ - pyt, det er snart jul med dertilhørende ferie i Florida! Vi kan da håbe på at "første" skridt nu er taget til at SAS kan lancere EB 3.0 - VI VIL HA POOLING - NU!! (før vi føler det er puuuling i stedet) Det er trods alt snart et år siden de lovede det!!! /Den sure gamle mand
Note to self: "F... hvor noget L...." Sidder og prøver at booke til CDG, og SKIT'et kører så langsomt at det ikke er til at gøre noget som helst - det er VÆRRE end de tidlige IF dage (og det var slemt) /Den ikke mindre sure gamle mand
Bortset fra at felterne er flyttet rundt, og rutinen er ændret - med deraf følgende fejl 40 - ser den nu heroppefra ud til at køre som den gamle. Det tog mig ca. tre minutter at booke til CDG - bortset fra at jeg ikke gennemførte, fordi vi ikke lige skal derned nu. Så tage en kop kaffe og kig lidt på fuglene i foderhuset, så går det nok bedre
EDIT: Hastighed MEGET bedre i Crome, MEN MEN den fejler når man skal vælge sæde....... Så nu må jeg i gang med iPhonen...... EDIT EDIT: Og alle mine 1D er optaget - DET må også være SKIT der får skylden for det!!!!
JEP - og så lukker jeg katten ud, og så får den også sin mad............... (og jeg får lidt "reality TV")