3750 point forsvundet fra min konto...

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af tbh, 12/11/15.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    I løbet af i går eller foregårs er der mystisk vis forsvundet 3750 point fra min EB konto... Jeg er rimelig sikker på beløbet fordi jeg havde 4 point flere end jeg havde optjent basic point i denne periode og så har jeg tjent fået 1500 mere siden.
    På min konto står det rigtigt nok i forhold til hvad jeg har brugt (ikke noget siden oktober), men det kan selvfølgelig være det bare ikke er blevet opdateret endnu... Nogen der har prøvet noget lignende eller har nogen idéer?
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Bare lige for en sikkerheds skyld, så er det ikke fordi at du har haft lidt point som er blevet for gamle?
     
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det går jeg ud fra det ikke er eftersom at jeg er diamant og min optjeningsperiode går til september :/
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Den fangede jeg - men tænkte på om det kunne være en fejl på din konto?

    Ellers har jeg ikke lige de gode forslag om point der forsvinder....
     
  5. AndreasMouridsen

    AndreasMouridsen Andreas

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    18
    Prøv at sende en mail, til sas. Jeg har selv prøvet noget ligende, og de ordner der normalt hurtigt:)
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tak, jeg prøver at sende dem en mail på et tidspunkt, har også en point + cash reservation jeg ikke har fået noget retur for, men giver dem lige et par uger til :)
     
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Skrev til diamond mailen at de var forsvundet og at jeg ikke kunne se det på mit kontoudtog, sammen med besked om at jeg manglede at få point & penge retur fra en point + cash booking.
    Jeg fik besked på at hun kunne se at jeg havde brugt 1.000 point på juletræs eventet og ellers var det bedste jeg kunne gøre at kigge på min konto, da alt står der, men er 2-3 dage bagud.. :facepalm:
     
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Skrev til dem igen onsdag aften med mit regnskab over min konto, stadig intet svar... Så længe har jeg ikke ventet på svar før fra diamant mailen :O
     
  9. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det er vist ikke første gang at point er forsvundet fra folks konti og herefter dukket op igen. Jeg tror at SKIT sommetider sidder og roder med data i produktionsmiljøet...
     
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg fik svar i dag efter 3,5 arbejdsdage, så ikke så galt igen I guess, men de kunne ikke se fejlen men havde overført de manglende point :)
    Derudover står de mange seneste transaktioner nu 2 gange på min konto... weird!
     
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Fint at de endelig gav lidt igen!
    står der så også 2x point på kontoren? ;)
     
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg måtte lige regne efter da der samtidig kom 11500 point ind fra familie overførsler, men nej! :-(
     

Del denne side