På SK's tyske site reklamerer de statig for SVG-IAH: https://www.flysas.com/en/de/Promotions-and-prices/Houston/
fantastisk, havde den her tur d.1.2..2016 og posteret i dag d.12.2.2016 - tror ikke jeg har set point være så længe om at blive posteret..
@Kristian Tror det kan have noget med challenge at gøre.. Er vidst også diskuteret på det norske forum
jeps, også det samme med nogle point der forsvandt et godt stykke tid. Jeg fik 19375 basic point ind i foregårs.
Havde købt en julegave på Saxo (købt på dagen, ups). I dag fik jeg den glædelige nyhed at mit køb var registreret og der kommer 37 ekstra point ind på kontoen..... Kun 3½ månede efter, fantastisk!
Jeg tror ikke det er SAS's fejl da jeg tror det er op til de enkelte selskaber. Har eks. købt på Scandinavian Design Store samt på MyTrendyPhone hvor købene registreres efter et par timer, og pointene plejer at komme efter 2 uger
Har på min SAS APP haft følgende besked de sidste par dage. "We´re having problems with our booking engine. The issues are affecting iPhone, all app versions. Sorry for the inconvenience" Kan man booke løs på Android lige i øjeblikket?
Min kone fik i dag i check-in, at vide at hun ikke var EBS, så hun skulle betale for en ekstra kuffert. Hvorefter hun måtte finde plastickortet frem for at vise, at hun skam er sølv-medlem. Jeg formoder, at hendes status var gået tabt i SKIT et eller andet sted.
det sker nogle gange på bonusrejser eller hvis rejsen er booket på mobil. eller har hun booket via et OTA/Rejsebureau?
Den er booket som F&F. Det er med Privatair til BOS, men burde de ikke stadig have de oplysninger i systemet?
skal jeg ikke gøre mig klog på. Nogle gange står det bare underligt i deres system. Eg. også hvis man ringer og får dem til at bestille billet. Har prøvet at jeg stod uden status på boarding passet, selvom jeg fortsat kunne vælge sæder gratis og med et boardingpass der sagde "Fast Track available in CPH".
Der er absolut ikke altid konsistens i data i SAS' systemer, så man skal ikke blive forundret hvis noget ser forkert ud
har i andre samme "problem", at båda App og hjemmesiden viser kun Extra Point og ikke fløjne basispoint? (de er dog talt rigtigt sammen i oversigten..)
Min app viser det hele fint, tror jeg. Der er i hvert fald både aktiviteter med basis og ekstra point.
men jeg har også fløjet i den periode og de står der ikke, faktisk ingen af mine fløjne point/Basispoint står der..
Oho, det var det du mente, den fangede jeg ikke. Så er der vel ikke andet at gøre end at registrere manglende point? Det har jeg gjort et par gange, og hver gang kom de 'on-the-fly' (for nu at blive i sproget). Men det ved du nok alt om..