En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    De er også tilbage hos mig igen...
    Tjaa booking nissen må vel allerede være igang...
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Schwert, asf, Nicki Lolk Sørensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    fantastisk, havde den her tur d.1.2..2016 og posteret i dag d.12.2.2016 - tror ikke jeg har set point være så længe om at blive posteret..

    Udklip.PNG
     
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Kristian Tror det kan have noget med challenge at gøre.. Er vidst også diskuteret på det norske forum :)
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    jeps, også det samme med nogle point der forsvandt et godt stykke tid. Jeg fik 19375 basic point ind i foregårs.
     
    Kristian og alexanderln "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Havde købt en julegave på Saxo (købt på dagen, ups). I dag fik jeg den glædelige nyhed at mit køb var registreret og der kommer 37 ekstra point ind på kontoen..... Kun 3½ månede efter, fantastisk!
     
    clager "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg tror ikke det er SAS's fejl da jeg tror det er op til de enkelte selskaber. Har eks. købt på Scandinavian Design Store samt på MyTrendyPhone hvor købene registreres efter et par timer, og pointene plejer at komme efter 2 uger :)
     
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Har på min SAS APP haft følgende besked de sidste par dage.
    "We´re having problems with our booking engine. The issues are affecting iPhone, all app versions. Sorry for the inconvenience"
    Kan man booke løs på Android lige i øjeblikket?
     
  9. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    165
    "Synes godt om" modtaget:
    356
    Point:
    63
    På min Ipad virker det ok, selvom jeg får fejlen.
     
  10. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Ser ud til at virke på Android [​IMG]
     
  11. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Min kone fik i dag i check-in, at vide at hun ikke var EBS, så hun skulle betale for en ekstra kuffert. Hvorefter hun måtte finde plastickortet frem for at vise, at hun skam er sølv-medlem.

    Jeg formoder, at hendes status var gået tabt i SKIT et eller andet sted.
     
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    det sker nogle gange på bonusrejser eller hvis rejsen er booket på mobil.
    eller har hun booket via et OTA/Rejsebureau?
     
  13. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Den er booket som F&F. Det er med Privatair til BOS, men burde de ikke stadig have de oplysninger i systemet?
     
  14. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    skal jeg ikke gøre mig klog på. Nogle gange står det bare underligt i deres system. Eg. også hvis man ringer og får dem til at bestille billet. Har prøvet at jeg stod uden status på boarding passet, selvom jeg fortsat kunne vælge sæder gratis og med et boardingpass der sagde "Fast Track available in CPH". :)
     
    RasmusH "Synes godt om" dette.
  15. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Der er absolut ikke altid konsistens i data i SAS' systemer, så man skal ikke blive forundret hvis noget ser forkert ud :rolleyes:
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    har i andre samme "problem", at båda App og hjemmesiden viser kun Extra Point og ikke fløjne basispoint? (de er dog talt rigtigt sammen i oversigten..)

    Udklip.PNG
     
  17. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Øhh - man får da vel kun ekstrapoint for Avis, så er det ikke som det skal være? :confused:
     
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Min app viser det hele fint, tror jeg. Der er i hvert fald både aktiviteter med basis og ekstra point.
     
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    men jeg har også fløjet i den periode og de står der ikke, faktisk ingen af mine fløjne point/Basispoint står der..
     
    SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Oho, det var det du mente, den fangede jeg ikke.:oops:
    Så er der vel ikke andet at gøre end at registrere manglende point? Det har jeg gjort et par gange, og hver gang kom de 'on-the-fly' (for nu at blive i sproget).
    Men det ved du nok alt om..
     

Del denne side