En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    660
    Point:
    93
    Det er en nyhed i SAS appen tydligen, nu kan man lägga in sina andra FF nummer som man har med alle program inom *A.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    267
    Point:
    63
    7312AFCE-D9A0-4E89-9608-7E4E3210FFCC.png 7312AFCE-D9A0-4E89-9608-7E4E3210FFCC.png
    Nu forstår jeg
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    Kan man ikke booke multi city billetter på SAS?
    Synes ikke jeg kan vælge
    CPH-LHR
    LHR-BLL,
    Kan det være rigtigt at man skal booke to singles?
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,157
    "Synes godt om" modtaget:
    4,541
    Point:
    113
    Jo, det kan du godt men SAS's hjemmeside brilliere igen ved at være nede og ikke fungerende
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Nej, det kan man ikke.

    Du vil kunne vælge f.eks. CPH-CDG/LHR-CPH, men ikke have hjemrejse til en anden lufthavn end den du startede fra, som i dit eksempel.

    SAS og SKIT er håbløst bagefter i den sammenhæng...

    /DSGM #2
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    Det er imponerende at momondo fungerer bedre end SAS egen hjemmeside til at finde multi city SAS afgange.. AMATØRER
     
    Kenneth K, obs og Henry "Synes godt om dette"
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,157
    "Synes godt om" modtaget:
    4,541
    Point:
    113
    Sorry obs har ret, jeg misforstod!
     
    Ulrik, Henry og Nj4220 "Synes godt om dette"
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Har lige kikket på min pointoptjening hos EuroBonus det seneste år.
    • 15% kommer fra flyvninger med SAS
    • 35% kommer fra flyvninger med andre *A selskaber
    • 50% er ekstra point (Mastercard, Avis, shopping)
    Sådan som SAS hjemmeside virker lige nu, har jeg svært ved at se, hvordan jeg kan optjene flere point hos SAS.o_Oo_Oo_O
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. NicklasAnthony

    NicklasAnthony Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    33
    Nu ved jeg ikke præcis hvad du hentyder til, men tror en af grundene til SAS hjemmeside ikke virker lige nu, skyldes at dobbelt point er startet (klokken er over 00) og mit gæt er at det er ligesom black friday på SAS hjemmesiden lige nu :D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Det har du sikkert ret i.

    Siden var utrolig langsom - og gik ned midt i min bestilling.
     
  11. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Klokken 06.30 er hjemmesiden også utrolig langsom. Jeg afventer pt. betalintssiden og har gjort det i 5 minutter. :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    Har i andre også problemer med app og hjemmeside? Prøver at flå mit boardingkort frem (tjekkede ind i går) først på Android og nu på hjemmesiden. Begge hænger og gør ingenting. Amatører.

    Så bliver der nok kø ved skrankerne og automaterne.

    Sidste nyt : The requested service is temporarily unavailable. It is either overloaded or under maintenance. Please try later.
     
    PENSIONISTEN, Henry, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,157
    "Synes godt om" modtaget:
    4,541
    Point:
    113
    SAS forhelvede da, fatter ikke de snart hyrer nogle professionelle til at styre deres hjemmeside, deres absolutte vigtigste salgskanal.
     
    obs, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    Kører igen
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Hvor længe?
     
    Erwin Lansing, Ulrik, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,784
    Point:
    93
    Alene dét, at fejlmeddelelsen ikke engang kan oplyse, om det overbelastning eller vedligehold... sic! :confused:
     
    Ulrik, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  17. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,242
    "Synes godt om" modtaget:
    6,668
    Point:
    113
    Det ville næsten var komisk, hvis det ikke var så tragisk.

    Screenshot 2019-03-19 at 19.34.23.png

    Jeg forsøgte, at bestille en rejse over atlanten. Fint valgt sæder og videre til betaling. Få sekunder efter, og længe før jeg kan indtaste kreditkortet, går browseren tilbage til sædevalg, fordi nogen lige har snuppet mine sæder! Nå ja, vælge de samme sæder igen (??) og videre til betaling. Rinse repeat. Suk!

    Tak for dansen, men efter 3-4 gange, så prøve uden at vælge sæder. Jihaa! Det lykkedes at give SAS nogle penge, på trods deres ihærdige forsøg ikke at tage imod. Meget sjovt forretningsmodel :rolleyes:

    Og ja, derefter ind igen og vælge de samme sæder som hver gang...
     
    Nj4220, obs, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Jeg tror ikke, SAS anser hjemmesiden for deres vigtigste salgskanal.:D:D:D
     
    Ulrik og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,242
    "Synes godt om" modtaget:
    6,668
    Point:
    113
    Jamen for :mad::confused::(:mad: da! Hvor svært kan det helt ærlig være?

    sas.dk -> Eurobonus -> Optjen points
    Screenshot 2019-03-20 at 08.11.11.png

    Sådan optjener du points -> Når du flyver
    Screenshot 2019-03-20 at 08.09.45.png

    Og så ved jeg endeligt, om det kan betale sig at flyve til Brussel med SAS på klasse T eller vælge Brussels Airlines klasse L/T. Eller?
    Screenshot 2019-03-20 at 08.09.54.png

    Bare på grund af det vælger jeg altså SN i protest. To gange har jeg nu mødt SAS indenfor et døgn efter mange måneder, hvor vi har undværet hinandens selskab, og det er sådan du ønsker mig velkommen i folden igen?
     
    Henry, Kenneth K og Nj4220 "Synes godt om dette"
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Kan du lige gentage det for Prins Knud (og mig). Jeg fik ikke lige fat i problemet.
     
    isolCBflyer og obs "Synes godt om" dette.

Del denne side