SAS søger test piloter. Har lige modtaget denne meddelelse i en e-mail: Vi søger et antal testpiloter til at teste vores digitale tjenester, inden de går live. Det tager cirka en time per gang og kommer til at foregå digitalt via computer eller mobil. Er du interesseret? Og så kommer et personligt link
Min oprindelige besked indeholder alle oplysninger fra SAS. Og når man trykker på linket, er man tilmeldt. Jeg holder jer opdateret.
Kan faktisk slet ikke finde et produkt hvor man sparer lige præcis 39%.... Ellers nogle ret gode tilbud (på kr-prisen), men så kommer der lige 69 kr i fragt oveni....
Samme flyning, samme booking, set på samme tid på hhv www.sas.dk og på min app. Er der nogen der har erfaringer med hvad man skal stole mest på? (SK504 06DEC) Jeg tror det er en flyvning, der er godt fyldt, da jeg oprindeligt havde 6C, så blev der skåret en række af og jeg var automatisk sat på 5B (kun mellemsæder ledige på det tidspunkt), senere på 3A ledig. I dag er række 6 så på igen men der er meget forskelligt, hvor der er ledige sæder. Kan det være blokerede sæder som vises forskelligt?
Det er da død interessant det der. Ifølge EF ser din flyvning sådan ud nu: Du har nok fat i noget med hvordan softblock opfattes.
Så hvis jeg forstår det rigtigt, ser det ud til at der er en block på 3B? Måske fordi jeg er EBD eller 3C er det? Gad vide om 6D er EBP
Jeg tror ikke man skal lægge sig helt fast på de krydser/blocks, det er blot en anvisning....agtig. 6F kunne f.eks. være en opgraderet som så får allokeret sig et sæde ved siden af eller selv er guld mm.
Et gæt på, hvorfor der flyttes frem og tilbage på rækkerne: Jeg har konstateret, at SAS tilsyneladende har 320neo i to varianter p.t.: Både med 174 sæder og med 180. Altså +/- 1 række. Jeg har ikke læst en forklaring nogle steder, men de må jo have ændret holdning til pitch og/eller indretningsløsning undervejs i leveringen af den første 320neo-ordre. Og mit gæt er så, at SKIT kun kan skelne mellem neo og ceo (som har 168 sæder), og så må seatmap for den aktuelle flyvning uploades manuelt, herunder udskiftes ved ændring af den eksakte maskine, hvis der ikke er det samme antal rækker i. Jeg hører gerne, hvis andre (nørder) har en forklaring.
Oplever i andre også at man ikke kan ændre sæde på jeres bookinger? Jeg har et par bestillinger hvor jeg gerne vil ændre sæder men har nu forsøgt forgæves i en uges tid fra forskellige enheder. For god ordens skyld skal det nævnes at qua min status er jeg berettiget til at vælge og ændre sæde, så der skulle være noget blok på af den grund.
Jeg kan få vist hvilket sæde jeg har valgt og hvilke der er ledige, men der sker ikke noget når jeg trykker på de andre. Jeg har før fået diamant mailen til at ændre sæde for mig.
Kan dette link bruges??: //classic.flysas.com/AmadeusFacade/default.aspx?ACTION=RETRIEVE&SITE=SKBKSKBK&LAST_NAME=(.....navn....)&REC_LOC=(....pnr....)&WDS_ORIGIN_SITE=DK&LANGUAGE=DK&epslanguage=da&WDS_VISITED_LINK=VIEW&EMBEDDED_ACTION=TE Og sæt https: foran Hvor du skal sætte efternavn ind hvor (....navn...) står og din PNR ind hvor: (....pnr...) Altså erstat fra ( og til ) - () inkl. Gir det mening og virker det?? I givet fald - hurra for classic siden som bliver mere og mere gemt, men ikke glemt (af os)
Skulle lige tjekke min pointsaldo og ser denne post: Scandinavian Airlines SystemPoints Expiration -167 535 Optjen point Som diamantmedlem skulle mine point jo ikke blive forældede. Men måske er der sket et eller andet i forbindelse med at jeg i går oprettede en gruppe med Pointsharing.