En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Hvis jeg har forstået det rigtigt, så synes de norske myndigheder, at det er deres ansvar, at billetbestillingen på SAS hjemmeside fungere (eksempelvis, at man får en ordentlig forklaring på hvordan et felt skal udfyldes eller at man ikke bliver hængende midt i bestillingen).

    Min personlige holdning: Barnepige

    Myndighederne bør gribe ind, hvis der er fare for at kriminelle kan få fat i kreditkort oplysninger, eller hvis SAS er direkte vildledende med deres oplysninger (forbrugerbeskyttelse).

    Men hvis hjemmesiden ikke fungerer, så er det vel straf nok for SAS, at de ikke får solgt billetter.
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Enig.:rolleyes:
    Og hvis Norge virkelig mener det, så skulle de ikke have solgt deres aktiero_O.
    Som aktionær havde de i det mindste en legitim interesse i, at firmaet drives hensigtsmæssigt.
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Nej, det er SAS der har ansvaret for at dette fungere. ;) Det SAS bliver hængt op på er at det for specielt funktionshæmmede kan være svært at bestille billetter, se info om rejser etc.

    Nu er det jo ikke SAS specifikt, men et lovkrav om at din side skal kunne bruges af alle (eller noget i den stil). Lidt sjovt, så er der en kommune her i Norge som står til dagbøder fordi deres webside ikke lever op til lovkrav. :eek:
     
    Henrik Olsen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    No shit Sherlock!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Skærmbillede 2018-08-27 kl. 14.09.27.png
     
    obs, Kenneth K og Kristian "Synes godt om dette"
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Vises ikke på den svenske side.

    Men ja ja, hvorfor ikke køre test i produktion... :rolleyes: For h...... da SAS, hvad tænker I på?!?

    /DSGM #2
     
    isolCBflyer og Henry "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Mail fra SAS:

    Skærmbillede 2018-09-01 kl. 11.42.06.png
    Skærmbillede 2018-09-01 kl. 11.41.58.png
    Tak for tilbudet SAS....

    Men, jeg bor i København og cykler hver dag på arbejde så...!?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    Henry, asf, Kenneth K og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Alt er lige nede..
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Og hvor ville du lige have, at SAS skal vide det fra? (altså at du cykler):cool:

    Med alle de rejser mange af jer foretager er det da en naturlig tanke, at I tilbringer mere tid andre steder end i København og derfor bør komme hjem til børnene en gang imellem..:p:p
     
    DanielBahn "Synes godt om" dette.
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Det virker til, at de har lavet små design justeringer på forsiden.
    Nu er det pop up menuer og man får ikke den store menu ved at holde musen over SAS f.eks...
    Skærmbillede 2018-09-19 kl. 12.32.44.png

    Brace yourself...:D:D
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Har logget ind på min profil hos SAS og er ved at bestille en billet. Hvorfor får jeg nu priserne i norske kroner?
     
    DanielBahn "Synes godt om" dette.
  12. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,784
    Point:
    93
    Kurs 0,79. - Er det et problem? :D
    (Duk-og-væk:oops:).
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Absolut ikke.
     
  14. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Gjorde jeg også igår, da jeg sad og kiggede på billetter til Hooooong kong.. Dog ændrede prisen sig, så den reflekterede den ringere kurs - dvs på forsiden var prisen 3895 og efter jeg loggede ind var den 4585 kr eller noget i den dur..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Nogen herinde som har haft problemer med at afbestille en købt billet?

    Award-billetter fungerer fint for mig at afbestille - det er blot at vælge 'annullér booking' under 'mine bookinger'.

    Men billetter jeg har købt giver ikke denne mulighed - selv inden for 24 timer og for fuldt fleksible billetter. Kan ringe til SAS og få det gjort, men det ville da være nemmere at kunne gøre selv (+billigere for SAS ikke at skulle bruge tid på mig).
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  16. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Havde samme problem med billetter i maj og juni måned. Det var noget helt rod også med refunderingen af billetterne, måtte ringe flere gange til dem. Ja det må jo være en teknisk fejl som de sagde..:rolleyes:
    Så hold øje med om du får mail om refunderingen.
     
    PeterA og Henry "Synes godt om" dette.
  17. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Da jeg annullerede over telefonen, sagde rejsekonsulenten, at jeg ville få en bekræftelse på mail inden for 5-10 min. Havde helst set den komme, inden samtalen blev afsluttet. Her dagen efter, har jeg endnu ikke modtaget en bekræftelse.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    I guder... Det er jo altså ikke fordi man beder dem om at invadere Polen....:rolleyes:
     
    SophieHendriksen, Henry og PeterA "Synes godt om dette"
  19. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Nej, nu har jeg ringet til dem igen. Efter 2xtelefontid lykkedes det dog at få en bekræftelse.Hun var enig i, at det var en fejl og ville melde det til IT.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    710
    "Synes godt om" modtaget:
    2,105
    Point:
    93
    Jeg har i løbet af det sidste halve år ringet fire gange til dem ang. refusion, men jeg har stadig hverken modtaget bekræftelse eller penge. Øv
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side