Øhhhmmmm, det er så SFO jeg skal afsted fra i dag kære SAS Tror det bliver både dyrt og små stressende hvis jeg skal via LAX??
Mmmm...ja SAS, måske I skulle slette template teksten inden I laver opslag på jeres egen hjemmeside....!?
Hahaha hvor kikset! I det mindste er der ikke en "sjov" udvikler, der har skrevet noget upassende og tænkt det sletter jeg lige inden release.
Jeg var ellers også ret imponeret, at den side, der viste at der slet ikke var en eneste afgang i hele den måned jeg ledte i, havde fået navnet Upsell. Jeg frygter næste kvartalsregnskab
Efter nogen forslog en enhancement til Light billetter, mente jeg netop at have set, at mine fornyelig købte O billetter ikke kunne "opgraderes for points". Nu kan det være min hukommelse, der fejler, så jeg forsøgte at genskabe. Det lykkedes ikke, men kunne heller afkræfte min hukommelse. Behøver jeg sige mere, når jeg indenfor 5 minutter får disse to, og gav op:
Så har nogen igen ødelagt hjemmesiden. Nu kan man tilsyneladende ikke ændre sædevalg på hjemmesiden. Har prøvet på flere bookinger men det fungerer ikke på nogen af dem. Har også lige haft fat i kundeservice for at ændre nogle bookinger på grund af ruteændringer. I går forsøgte jeg at ændre bookingerne via hjemmesiden, men siden viste nogle skrupforkerte data så det turde jeg ikke pille videre med. Synes godt nok det er skamfuldt at de tilbyder kunderne sådan noget makværk! /DSGM #2
Bestilte fra den svenske side og forsøgte så at ændre sæde på både den svenske og danske side. Tog sædekortet op på flere bookinger men der sker ingenting når jeg trykker på sædeikonerne.
Jeg kan heller ikke ændre sæde på en pc, men har lige prøver i app'en. Og her kan jeg faktisk godt ændre sædet og få lavet et nyt boardingpass med det nye sæde ved nødudgangen,
Problemet med sædevalg virker til at bero på at et eller andet element ikke bliver hentet korrekt, eller at der er en eller anden service som svarer meget langsomt. Går man lidt frem og tilbage i fanerne så virker det efter et stykke tid. Stadigvæk en ringe præstation af SAS, men hvad kan man forvente af en træt gammel tante... /DSGM #2
Bare rolig. Det bliver snart meget bedre... https://amadeus.com/en/insights/blog/sas-passengers-digital-experience
Ved snart ikke om man skal grine eller græde over SAS. Kan man mon ansøge staten om aktiv dødshjælp til SAS...? Ja, jeg ved det godt. Det ville faktisk være rigtigt dejligt, hvis man kunne have ja-hatten på lidt mere når det gælder SAS. Men det er altså lidt svært når de gang på gang slår et søm i et bræt og ødelægger begge dele. SAS og IT i samme sætning rimer bare meget dårligt. /DSGM #2
Det seneste bevis for at SAS er noget SKIT, der ikke kan finde ud af at slå et søm i et bræt uden at ødelægge begge dele: Find en fejl... Den dyrere billet skal altså give færre point DSGM #2 er ikke overrasket, men forbandet over at blive ved med at hælde penge i det foretagende (hvor er den banken-hovedet-i-muren emoji når man mangler den). Der er dog desværre ikke ret mange andre muligheder, når man også vil rejse til det jyske fastland. /DSGM #2
Da jeg en sen nattetime bookede award tickets fandt jeg en ret nørded fejl, da jeg skulle betale. I betalingsvinduet skal man indtaste sin betalingsadresse, herunder land. Feltet er en drop down med type-ahead, og det går også fint at begynde på at skrive "Da" og så udfyldes feltet med "Danmark". Betalingen blev afvist gang på gang med fire forskellige kreditkort uden nogen forklarende fejlmeddelelse, blot at det ikke gik. Fedt! På en af disse forsøg ser jeg at feltet udfyldes automatisk til "DK". Nåå okay, jamen så forsøger vi med "DK". Det må man godt taste, men man må ikke betale. Jeg bliver hældt helt af og skal starte forfra med bestillingen. Denne gang skriver jeg "DK" og får forslaget "Danmark, (DK)", og SÅ kunne jeg få lov at betale. Beklager nørderiet, men helt ærlig!