En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,784
    Point:
    93
    Jeg har også bandet over dem idag, fordi jeg igen og igen havnede på en fejl side, når jeg søgte informationer om point optjening... eller havnede i døde links... Den gennemsnitlige IF'er er nok mere ihærdig til at finde workarounds end 'almindelige' kunder på SAS' hjemmeside, så jeg spekulerer på, hvor mange millioner kroner, det koster i mistede kunder at have så fejlbehæftet et salgsapparat...
    Gys! :eek:
     
    asf, miri90, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ville se min side på sas.diamond eller hvad den hedder og der kom såmænd de her fine screens som vist nedenfor.. jeg er simpelthen så træt af deres SKIT

    Udklip.PNG Udklip2.PNG
     
    PENSIONISTEN, asf, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,565
    "Synes godt om" modtaget:
    5,655
    Point:
    113
    Når jeg logger på SAS.dk er jeg stadig Diamond. Hvor ville jeg ønske at de gjorde alvor af det og sendte mig et Diamond kort, istedet for mit "almindelige" Gold kort.
    SKIT er og bliver noget skidt...
     
    PENSIONISTEN, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Skriv dog til [email protected]
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,565
    "Synes godt om" modtaget:
    5,655
    Point:
    113
    Jeg er ret sikker på at: The computer says Nooooooooo.

    Jeg testede et lille trick den anden dag og det ser umiddelbart ud til at LH gladeligt vil sælge mig et Senator kort til Feb 2018 for kun 2000Eur! Så er SK måske slet ikke så slemme!
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men hvis du har et skærm dump af dine pointkvalificerede rejser, bør det da være fint?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Optimist!!! :confused::confused::confused:
     
    Flyvefisken og Henry "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Godt så, nu kan jeg så allerede checke in til en flyvning om ca. 33 timer - øøhhh, hvad blev der af jeres 22 timer!??:confused:;)
    Skærmbillede 2017-03-15 kl. 11.31.51.png
    App'en er endnu ikke vågnet op til dåd på den front.
    En ting er sikkert, alt kan se ske med SKIT - så man keder sig da ikke på den konto!o_O:rolleyes:
     
    Henry, PENSIONISTEN, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    DAGENS JOKE, SAS fortsætter migration, vores sidste livline, sas.no er nu migreret også... - altså en flok amatører SKIT.. vi må købe popcorn og se hvad nordmændende siger på SAS Facebook...

    Tror sku SAS står for Sovjet Altid Sovjet... - det giver ingen mening at fortsætte med migration, så dårligt det kører på .dk og .se
     
    Henry, PENSIONISTEN, obs og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Ha ha.:D:D
    Jammer over hele linien - prøvede at finde optjenings tabellen - men fejl på alle 3 nordiske kanaler. Måtte ty til flysas.com.
    Du har ret, frem med popcornene og lad underholdningen komme. GI DEN GAS NORGE!;):D
     
    Henry, PENSIONISTEN og Kenneth K "Synes godt om dette"
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er da decideret pinligt, at køre videre ned ad denne dårlige løsning... - deres IT skulle smides et vist sted hen hvor pebret gror... - men ja, flysas.com er det eneste der du'r - endnu
     
    Henry, PENSIONISTEN og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  12. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det synes jeg godt nok er at spille højt spil med sit omdømme (EDIT: eller hvad der nu måtte være tilbage af samme). Det er ikke mere end et par dage siden, at jeg på facebook så at de henviste en bruger til sas.no for at foretage en handling der ikke kunne foretages på de opgraderede sites.
     
    Henry, PENSIONISTEN, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry, Baadsgaard, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Nej nej, det er næsten grostesk - det er jo orkesteret på Titanic som spiller videre som vandet fosser ind.....:eek::eek:
     
    Henry, Peter F., obs og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    husk popcorn.. fra SAS FB:

    Udklip hjemmeside.PNG
     
    Henry, THammer, Kenneth K og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Må til købmanden IGEN :D:D:D
     
    Henry, Kenneth K og tbh "Synes godt om dette"
  17. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,598
    "Synes godt om" modtaget:
    6,843
    Point:
    113
    - Jeg har skrevet til SAS (på én af deres undersøgelser) at jeg forsøgte at booke en tur med SAS via enten EWR, IAD el. MIA og videre indenrigs usa med UA.
    - Det lykkedes simpelthen ikke, det ene øjeblik faldt destinationen ud, næste øjeblik faldt datoerne ud, det var aldeles umuligt at få gennemført en reservation.
    - Jeg pointerede kraftigt min EBD status og bad dem tage et kik på min hidtidige EB-oversigt med masser af SAS og skrev til dem, at nu ville der komme til at stå en masse legs med LH og UA, ingen SK legs på dén tur ....
     
    Senest redigeret: 15/3/17
    Henry, Kenneth K, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Fra SAS-bloggen:

    "GOING LIVE
    MARCH, 2017

    In the past six months, we’ve collected feedback from our Beta site, conducted user testing and made data-driven changes accordingly. Right now, we are in a state where we can call the site to be a minimum viable product (“MVP”)."

    Bare så vi er klare i spyttet. Den nye side blev indført 30/11 i DK. 3½ af de 6 måneder siden har været i beta, har de danske kunder, og senere også de svenske, så skulle være beta-brugere. Således at de norske kunder i dag, kan få en, nogenlunde, bedre side.
     
    Henry, Kristian, Kenneth K og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,153
    "Synes godt om" modtaget:
    4,527
    Point:
    113
    De må have tabt massivt på den nye hjemmeside, men orkestret spiller videre som intet var hændt og at de så massivt negligere deres kunders feedback på det nye design er i bedste fald amatøragtigt.
    Men intet af det overtasker mig når man ved at deres IT center ligger i Stockholm! Selverkendelse over at have lavet et så dårligt produkt er ikke nået SKIT endnu, men det kommer nok når 1Q regnskab foreligger.
     
    Henry, Schwert, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,598
    "Synes godt om" modtaget:
    6,843
    Point:
    113
    Ud fra hvad @AMJ fortæller i sit indlæg på "Erfaringer med Upgrades" siderne, så ses resultaterne muligvis allerede. Der var så få passagerer på hans fly fra ORD, at man var nødsaget til at squeeze passagererne i de sidste sectioner på GO for at sikre balancen under takeoff ... altså ikke passagerer + bagage nok til at kompensere balancen.
     
    Henry, Schwert og Kenneth K "Synes godt om dette"

Del denne side